kamranoi Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Yow kan iemand me helpen door te zeggen hoe je en waar je en met welke wapen je een gang war kan plegen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hier een link naar de pagina van WikiGTA: Klik Daar staat het allemaal keurig uitgelegd. Reageren
kamranoi Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hier een link naar de pagina van WikiGTA: KlikDaar staat het allemaal keurig uitgelegd. OK Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Gang wars kun je beginnen nadat je in San Andreas de missie Doberman hebt voltooid. In deze missie leer je precies hoe je nou eigenlijk een gang-gebied moet overnemen. Na deze missie kun je ook zelf een gang-gebied overnemen. Dit doe je door naar een paars of geel gebied op de kaart te rijden, en daar de gangwar te beginnen zoals je die al geleerd hebt in de missie. Let wel op, dat als je naar de Badlands gaat (de missieserie na Los Santos), dat je dan géén gebieden meer kunt veroveren. Dit kan dan pas weer vanaf de missieserie Return to Los Santos. Ook ben je dan volgens mij al je gebieden die je al had verovert weer kwijt, dus het is niet zo'n goed idee om meteen al alles te gaan veroveren, en dat kost alleen maar meer tijd. Maar als je het leuk vind moet je het natuurlijk wel doen! Veel succes met de gangwars. [Edit] Te laat Bewerkt: 4 februari 2007 door Froodooo Reageren
kamranoi Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Gang wars kun je beginnen nadat je in San Andreas de missie Doberman hebt voltooid. In deze missie leer je precies hoe je nou eigenlijk een gang-gebied moet overnemen. Na deze missie kun je ook zelf een gang-gebied overnemen. Dit doe je door naar een paars of geel gebied op de kaart te rijden, en daar de gangwar te beginnen zoals je die al geleerd hebt in de missie. Let wel op, dat als je naar de Badlands gaat (de missieserie na Los Santos), dat je dan géén gebieden meer kunt veroveren. Dit kan dan pas weer vanaf de missieserie Return to Los Santos. Ook ben je dan volgens mij al je gebieden die je al had verovert weer kwijt, dus het is niet zo'n goed idee om meteen al alles te gaan veroveren, en dat kost alleen maar meer tijd. Maar als je het leuk vind moet je het natuurlijk wel doen! Veel succes met de gangwars. [Edit] Te laat damn die moet ik eerst halen en dat gah ik proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.