Jump to content

rang in gta liberty city stories

diamond

Recommended Posts

je hebt rangen in deze gta heb ik ondekt beetje dom van mij maar volgens mij heb je dat in elke gta en nou was de vraag hebben jullie een lijstje met daden dat er punten bij komen en punten afgaan en een rangenlijst

Delen op andere websites

je hebt rangen in deze gta heb ik ondekt beetje dom van mij maar volgens mij heb je dat in elke gta en nou was de vraag hebben jullie een lijstje met daden dat er punten bij komen en punten afgaan en een rangenlijst

Voor een rangenlijst kan je even hier kijken, daar staat het aantal punten waarbij de rang begint en waarbij hij eindigd :). Je Criminal Rating gaat omhoog als je mensen vermoord, helikopters neerschiet, auto's opblaast etc. Met cheaten gaan er trouwens juist punten af...

@ Froodooo: ja, daarom duurde het zoeken ook wat langer, anders had ik gewoon Wiki gepakt ;).

Delen op andere websites

Allereerst, voor het geval je die nog niet had, heb ik hier een lijst met alle rangen die je kunt behalen in deze GTA.

De punten waarmee je rang omhoog gaat kan ik je niet geven, want ik weet niet waar ik die kan vinden helaas. Iemand anders vast wel. ;)

[Edit] Dutchy hierboven heeft zelfs de punten bij de rangen staan.. :puh:

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

Als aanvulling op ' Dutchy3010' ' en ' Froodooo' ' post wil ik nog even vertellen waardoor Criminal Rating in de lucht gaat of daalt.

Stijgen /\

• Mensen neerschieten
  • Veel sterren halen ( bv. een tank stelen , politiemannen neerschieten , etc ... )
  • Missie's voltooien ( daarbij ook de Race - zijmissie's en Bike - zijmisse's
  • Alle andere zaken die je in het normale leven niet op straat mag doen

Dalen \/

• Cheaten ( hierdoor ga je vaak in ' - ' )

Er zullen heus nog andere zaken zijn maar de voornaamste heb ik even voor je opgesomd.

Edit ; Sorry Dutchy3010 ; ik had je edit niet gezien :(

Bewerkt: door Nicsan
Delen op andere websites

de vraag hebben jullie een lijstje met daden dat er punten bij komen en punten afgaan

Ik heb ooit eens een post gemaakt voor San Andreas met de daden waarvoor je punten bijkrijgt of verliest.

Het is dan wel voor SA maar ik neem aan dat Rockstar dit niet veranderd heeft in LCS.

Die post is hier te vinden: Klik!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...