Jump to content

Los Sepulcros Missie!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer probleem :(

Bij deze missie moet ik 2 van die gang meenemen.. er staat dan in hoek in balk dat ik g of h moet drukkenb dat druk ik maar ze doen niks..

Kan me misschiens iemand helpen..?

Dankje alvast!

Geplaatst:

Bij deze missie moet ik 2 van die gang meenemen.. er staat dan in hoek in balk dat ik g of h moet drukkenb dat druk ik maar ze doen niks..

Dankje alvast!

Richt je wel eerst op die mensen? Eerst richten, en vervolgens op G of H drukken, dan horen ze je gang te joinen ;). Daarna kan je ook nog de gangmembers laten staan of je laten volgen, ook weer met G en H. Ga niet te ver van je gangleden af, anders moet je ze opnieuw rekruteren.

Geplaatst:

Dankje alvast!

Dat klopt, maar je vergeet dan wel iets anders te doen. Je moet namelijk eerst op iemand van je eigen gang richtten, dit moet je doen met een geweer, en dan op 'G' of 'H' drukken. Als je dat doet zul je links bovenin zien dat je gang sterker is geworden, en dat betekent direct dat je het goed gedaan hebt. Mocht je dit ooit een andere keer willen doen, en je wilt weer van ze af, doe dan hetzelfde. Maar, houd dan wel de 'G' of 'H' wat langer ingedrukt. Succes met de missie verder!

Geplaatst:

Dankje alvast!

Ik zou je eerst willen vragen of je, na het op G drukken, of je ook linksboven in het scherm een berichtje ziet verschijnen met iets van "Gang Strength" en een balkje ernaast dat deels groen wordt. Dit geeft aan of je het goed hebt gedaan. Als PC hetzelfde is als PS2 moet je eerst op een gang member richten voordat je ze kan recruiten en ik denk dat je dit hebt overgeslagen.

Mocht dit niet het geval zijn, dan heb je misschien het commando gegeven dat ze op dezelfde plek blijven staan. In dat geval moet je wederom een keertje op G drukken, zodat ze weer bij je komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...