Hanneswasco Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 heey, Ik krijg net een telefoontje van Earnest Hermandez of ziets? Ik heb net Keep your friends close uitgespeelt, hij belde ivm Lance. Wie is deze man eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 heey,Ik krijg net een telefoontje van Earnest Hermandez of ziets? Ik heb net Keep your friends close uitgespeelt, hij belde ivm Lance. Wie is deze man eigenlijk? Ik ken geen Earnest Hermandez, ik ken wel een andere Earnest. Deze Earnest is eigenaar van ‘Printworks’. Het bedrijf ‘Printworks’ moet je kopen. Als je dat gedaan hebt kun je twee missies moet doen, die benodigd zijn voor de eindmissies, waaronder: 'Keep Your Friends Close'. Misschien bedoel je die, aangezien je later ook nog door deze man wordt opgebeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 Ja het was waarscheinelijk hem. Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 Het is niet die earnest van de printworks En die earnest die belde heet earnest kellyvolgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Het is niet die earnest van de printworks En die earnest die belde heet earnest kellyvolgens mij. Dan moet het wel de Earnest geweest zijn van 'Printworks' die belde. Dit omdat die Earnest van 'Printworks' Kelly van achternaam heet. Volledig maakt het; Earnest Kelly. Bovendien zit er ook geen andere Earnest in het spel, teminste, niet voor zover ik weet. Bewerkt: 4 februari 2007 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 Maar ik denk van niet want in het telefoontje zegt tommy hey how are you? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 Maar ik denk van niet want in het telefoontje zegt tommy hey how are you? Dat is omdat hij in 'Cap the Collector' bijna dood werd geslagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 en wat boedoelde hij dan met i`m doing oke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Dat hij aan de betere hand is hé. Hij is in elkaar geslagen door een paar mannen van Sonny. Tommy zei tegen een paar mannen van de Printworks dat ze hem naar het ziekenhuis moesten brengen. En dus nu is hij al wat beter! Bewerkt: 5 februari 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Het Earnest Kelly, maar mensen geraken hier ook bij door de war en noemen ze hem Kelly Earnest. Mvg, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.