Nemean^inf Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Altijd vervelend om te verliezen bij Pinball vind je niet? Er is toch iets leuks wat pinbal verbeterd: 1. Krijg een extra bal. type in 1max. 2. Krijg oneindig veel ballen. type in bmax. 3. Activeer de Gravity Well. type in gmax. 4. Krijg een nieuwe promotie van 1 rank. type in rmax. Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ja en als je test mode intypt ofz dan kan je met de muis de bal overal heen doen... weet alleen nietmeer zeker... Reageren
White Gold Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Vet, nu ga ik de high-scores verbeteren en tegen m'n broertje bluffen . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Whuhahahaha, ik heb dat ook even gedaan tegen men zus. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Maar over welke Pinball hebben jullie het? over de ''standaard'' Pinball bij Ontspanning? 3D Pinball of een andere Reageren
Bv202 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Typ eens in: hidden test Klik dan eens en terwijl je klikt, sleep eens met je muis Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Maar over welke Pinball hebben jullie het?over de ''standaard'' Pinball bij Ontspanning? 3D Pinball of een andere Juist de Microsoft 3D Pinball. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Het gaat dus om de Pinball die op Windows standaard zit. Ik heb het net ook even getest en het werkt echt. Probeer maar eens deze score in te halen met 1 bal en dan zonder codes. Dat lukt je gewoon echt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.