Volvo-Friesland Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Wat kun je ermee? (heb de zoekfunctie gebruikt kwam niks uit) Overvallen ofzo? Want voor mijn gevoel hebben ze die dingen gewoon gemaakt voor jan lul. Of doe je er soort bijmissie bij ofzo? Alvast bedankt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Wat kun je ermee? (heb de zoekfunctie gebruikt kwam niks uit)Overvallen ofzo? Want voor mijn gevoel hebben ze die dingen gewoon gemaakt voor jan lul. Of doe je er soort bijmissie bij ofzo? Alvast bedankt. Je kunt er ook niets bijzonders. Je kunt er wel wat, je kunt er wat drinken kopen uit de automaten die er staan. Daarnaast kun je één van de minigames spelen, die daar te vinden zijn op de automaten. Deze winkels zijn dus niet voor missies of dergelijke, puur voor vermaak. Reageren
BigM Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Nouja eigenlijk gaat er daar helemaal niks gaande . Der lopen somaar wat mensen te lopen zonder wat nuttigs te doen . De man achter de kassa zit nog net niet met ze vinger in ze neus niks te doen . Je kan de kassa's overhoop schieten . Dan komt er nep geld uit . Maar daar kan je verder niks mee . Je kan hem eenigsinds beroven door mensen daar neer te schieten en hun geld te stelen. Edit : Door mathijs ben ik weer eens nutteloos =( Bewerkt: 4 februari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Zoals ze zeggen is het niks. Je kan alleen mensen vermoorden en beroven. En verder neem ik aan dat dit topic gesloten kan worden? >>> Door Bling: Een topic als deze wordt nooit gesloten, zonder dat daar een logische reden voor is. Dit topic zal open blijven, zodat mensen hier nog wat kunnen toevoegen indien dit nodig mocht zijn. <<< Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) in de verschillende 24-7s staan ook verschillende spellen. EDIT: Er zijn ook nog ongebruikte 24-7s, en er ligt in eentje een bak cherry popper ijs. WikiGTA is uw vriend :') Bewerkt: 5 februari 2007 door blokcement Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 in de verschillende 24-7s staan ook verschillende spellen. Hoe bedoel je? alle 24-7's zijn hetzelfde en alle spellen zijn ook hetzelfde Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 mm, inderdaad, je heb gelijk :-/ Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Je kan er ook eten. Ook 1 euro. Maar die snack zie je niet. En als je uit de drink automaat wat neemt zie je dat blikje wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.