EXIT Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 hey, ik heb van mijn maat zijn stereo toren gekregen omdat er 380V heeft opgestaan. de stereotoren doet het maar volgens mij zijn er nog wat problemen met de versterker. namelijk dat de stereo totaal geen bas mag zijn in een liedje. nu was mijn vraag. Waar en hoe ziet meen versterker er uit van een stereo toren Reageren
Boris H. Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Waar en hoe ziet meen versterker er uit van een stereo toren Een versterker is een apparaatje waar alles op aangesloten wordt. Dus daar worden de boxen op aangesloten, de draden van de CD speler enz. Je hebt ook stereo's met een ingebouwde cd/radio enz. Dan is dat de versterker. Maar als er 380 Volt op heeft gestaan en de bass werkt niet kan dit komen door het te hoge voltage. Dit is waarschijnlijk niet te repareren. Ik hoop dat je eruitkomt! Boris H. Reageren
EXIT Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik volg elektriciteit op school. ik heb al weer geluid alleen de versterker is volgens mij kapot want veel harder gaat het geluid niet. en als je liedjes met bass hebt. trekt dat nergens op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.