lieven Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 een stalion heeft normaal toch maar een softtop of is een cabrio ik ben op the panoticiopian voor dat gerucht van die killer en ik kwam een spook auto een vortrex een een stallion met een hard top tegen ik kan geen screens maken dus zou iemand dat willen doen voor mij. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 In SF rijden de hardtops ook rond, evenals de cabrio en de softtops. Reageren
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ff offtopic maar vanaf wanneer staat die vortex(hovercraft) daar? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Hierbij een screen. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 wat dan?? killer?? Als je zelf nog begrijp wat je bedoel: leg het ons ook nog uit... Reageren
ETI Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 ja wat is er met die killer dan ik hoor er van die vage verhale over.. :s maar als iemand mij ff uitlegt wat/waar/hoe is met die killer ofzo.. ??? :huh: Reageren
DEF Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 hij bedoelt dat er in de buurt van de panoticiopian paar schuurtjes staan met paar omgezaagde bomen in een van die schuurtjes staat een vortex Reageren
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 hij bedoelt dat er in de buurt van de panoticiopian paar schuurtjes staan met paar omgezaagde bomen in een van die schuurtjes staat een vortex daar staan ook een paar auto's dacht ik Reageren
henk_jan Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 bij mij alleen autos :blink: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.