tosti77 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 eey ik heb een stuk of 4 vragen, ik dacht laat ik ze maar allemaal in 1 topic doen.... 1. soms doet de muis het niet in het spel... als ik op esc druk doetie het soms wel in het menu, bewegen kan altijd in het menu maar soms dan doet klikken het niet en moet ik het met enter doen. heel vaak als ik erachter kom dat de muis het niet doet [ik kan het beeld niet draaien en niet schieten enzo] en ik druk op esc dan loopt het spel in de soep... :[ 2. als ik bij de ganton gym in los santos wil gaan trainen zegtie dat ik voor vandaag genoeg heb getraint, terwijl ik maanden geleden getraind heb!!!!! dan kom ik de volgende dag terug, krijg ik dezelfde smoes... ik weet niet of dit in de andere gyms ook is... 3. wat zijn two player missions?? kan je dan met z'n 2en of met een vriendin ofzo??? 4. hoe werkt sa-mp?? ik snap er echt helemaal niks van, ik heb het al geinstalleerd... ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is antwoord te geven... en sorry voor mijn gezeur nog Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) 1. soms doet de muis het niet in het spel... als ik op esc druk doetie het soms wel in het menu, bewegen kan altijd in het menu maar soms dan doet klikken het niet en moet ik het met enter doen.heel vaak als ik erachter kom dat de muis het niet doet [ik kan het beeld niet draaien en niet schieten enzo] en ik druk op esc dan loopt het spel in de soep... :[ Dat probleem heb ik soms ook, ik denk dat je een draadloze muis gebruikt. Probeer het volgende, druk op ALT + TAB en beweeg in Windows wat met je muis (klikken, bewegen, enz.). Druk daarna terug ALT + TAB om terug in het spel te komen, meestal werkt de muis dan wel.2. als ik bij de ganton gym in los santos wil gaan trainen zegtie dat ik voor vandaag genoeg heb getraint, terwijl ik maanden geleden getraind heb!!!!! dan kom ik de volgende dag terug, krijg ik dezelfde smoes... crazy.gif ik weet niet of dit in de andere gyms ook is...Dat kan zijn omdat je al maximum spieren, of het is een glitch die je krijgt als je binnen iedereen neerschiet, om bijvoorbeeld in het Hidden Interiors Universe te geraken en daarna je spel ook nog eens opslaat.3. wat zijn two player missions?? kan je dan met z'n 2en of met een vriendin ofzo???Two-Player missies heb je alleen op de PlaySation2. Voor locaties, kijk hier.4. hoe werkt sa-mp?? ik snap er echt helemaal niks van, ik heb het al geinstalleerd...Jij zit waarschijnlijk in het tabblad 'Favorites', ga naar het tabblad 'Internet' zoek een leuke server uit en druk op 'Connect', San Andreas start automatisch op. Bewerkt: 4 februari 2007 door Big Boss Reageren
tosti77 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 bedankt!! daar heb ik teminste wat aan nog een paar vraagjes... [sorry voor m'n gezeik] hoe en waar kan je een kaal hoofd krijgen?? ik heb al een paar kappers afgezocht, maar nog niks gevonden. en kan je met een helikopter/luchtvoertuig ook auto's vervoeren?? ik de missie 'up, up, and away' kan dat wel, maar bij mijn vliegveld heeft die helie geen magneet... Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) 1. Dit heb ik soms ook, misschien komt het doordat je een draadloze muis hebt, dat hoeft natuurlijk niet want ik heb zelf ook een normale muis. Wanneer je dit weer krijgt moet je gewoon op ESC drukken even bewegen en dan weer terug gaan. Het is raar dat je spel dan crasht, je kan ook gewoon proberen om op Alt-Tab te drukken, dan keer je terug naar het bureaublad, daarna klik je SA weer aan. Ik heb hier geen goeie oplossing voor jammer genoeg. 2. Dit kan inderdaad voor komen, en dat is erg irritant. Als je geluk hebt houd het na een tijdje op, maar jij hebt dit zo te zien niet. Je kan hier een aantal dingen voor doen: Méér dan 10x saven in een savehouse. Saven op een ander eiland. Nieuwe kleren, en tatoo's nemen. Hierdoor kan het over zijn, probeer het eens. 3.Two player missies zijn verdeeld in rampages en freeroam modes, door heel San Andreas vind je 2 player icoontjes, bijvoorbeeld bij de huizen van je vriendinnen of gewoon in een dorpje. Om de missies te starten moet je gewoon in een 2 player icoon lopen, je kan nu allebei een personage kiezen. Natuurlijk heb je hier ook 2 controllers voor nodig. Op deze kaart zie je alle 2 player missies, de rode bolletjes zijn de rampage's (hier moet je bijvoorbeeld 15 mensen killen in 3 minuten) en de oranjen zijn de freeroams (hiermee mag je gewoon lekker met zijn 2en door het land crossen). Je moet natuurlijk wel dicht bijelkaar blijven, het beeld splitst zich niet. Je hebt natuurlijk al gemerkt dat dit niet op de PC kan, je moet hiervoor een Xbox of een PS2 aanschaffen. (op de PC is het mogelijk met een mod. Google even en je vind hem wel, maar perfect is het niet. 4. Start eerst de SA:MP client op (dus gewoon op het SA:MP icoontje klikken), daarna druk je linksonder op 'Internet'. Wanneer je daar op hebt geklikt krijg je een lijst met allemaal servers, om 1tje te joinen dubbelklik je gewoon op 1. Daarna wijst het zich van zelf. Hopenlijk heb ik je geholpen, ik raad je aan om even de Zoekfunctie te gebruiken, hierdoor kun je misschien nog antwoorden vinden op je vragen (bijvoorbeeld van de muis) Succes! Oeps wat fouten in de code, maar ff verwijderd. ----------------------- Over je andere vragen hoe en waar kan je een kaal hoofd krijgen?? ik heb al een paar kappers afgezocht, maar nog niks gevonden. Dit kan bij Macisla Barber, deze kapper bevind zich in het havengebied van Los Santos. Kijk hier eens voor meer informatie over de kapper. en kan je met een helikopter/luchtvoertuig ook auto's vervoeren?? ik de missie 'up, up, and away' kan dat wel, maar bij mijn vliegveld heeft die helie geen magneet... Nee, je kan niet met een luchtvoertuig auto's vervoeren, dit kan alleen tijdens de missie die je al zei. Wanneer je het wel wilt moet je een mod downloaden. Volgens mij kan het met de Spaceeinstein all in one mod. Bewerkt: 4 februari 2007 door Typhoon Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 2. als ik bij de ganton gym in los santos wil gaan trainen zegtie dat ik voor vandaag genoeg heb getraint, terwijl ik maanden geleden getraind heb!!!!! dan kom ik de volgende dag terug, krijg ik dezelfde smoes... ik weet niet of dit in de andere gyms ook is...Dit kan worden veroorzaakt door het feit dat je telkens binnen 2 ingame dagen het spel opslaat. Opslaan heeft als bijwerking dat CJ geen honger krijgt en dus niets hoeft te eten, als CJ lange tijd niets eet kan je idd de melding krijgen dat je niet kan trainen. Probeer dus het volgende: ga naar een fast-food restaurant eet een maaltijd en probeer het dan nog eens. succes PS: Als je al 100% spieren hebt is dit geen belemmering voor het trainen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) bedankt!! daar heb ik teminste wat aan nog een paar vraagjes... [sorry voor m'n gezeik] (1) hoe en waar kan je een kaal hoofd krijgen?? ik heb al een paar kappers afgezocht, maar nog niks gevonden. (2) en kan je met een helikopter/luchtvoertuig ook auto's vervoeren?? ik de missie 'up, up, and away' kan dat wel, maar bij mijn vliegveld heeft die helie geen magneet... 1. Volgens mij was dat bij de kapper in Playa Del Selville, Los Santos. 2. Nee. Met modificaties gaat het wel, dan kan je met de Andromada wat auto's vervoeren. Zoek er eentje op Google of zo. EDIT: De Andromada komt alleen in Stowaway en A Home In The Hills voor. Interne Links: Enterable Andromada Externe Links: Google Bewerkt: 4 februari 2007 door Big Boss Reageren
tosti77 Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) dus ik moet googlen naar 'Spaceeinstein all in one mod'?? btw bedankt allemaal edit de andromada kan je toch nergens vinden of moet dat ook met een mod?? edit 2 ik heb gezocht naar die einstein mod; er zit echt HEEL VEEL in maar niet auto's vervoeren, kan je niet gewoon 1 mod doen dat er ene magneet ofzo onder een heli komt?? Bewerkt: 4 februari 2007 door tosti77 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Kijk even hier, daar vind je erg veel mods, waaronder waarschijnlijk ook die van jou Bij mij doet die site het momenteel niet, dus ik kan je jammer genoeg niets opzoeken op die site... De Andromeda kun je vinden met een trainer, kijk maar op die site of je de CarSpawner tegenkomt. Veel succes nog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.