diamond Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 dat is mijn vraag hoe kom ik dus aan een goede photoshop
Silverwing Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik zal het je even uitleggen. Photoshop is opzich een vrij duur progamma, zover ik weet kost het rond de €800, wat opzich wel heel wat is. Als je wilt, kan je een trial downloaden op de site van Adobe, maar dat is dan maar voor 30 dagen, als je de full version wilt hebben zal je dat dan wel wat geld kosten. Er is een Adobe Photoshop CS2, maar nu is er ook CS3, maar daar kan je alleen maar een beta van downloaden dacht ik. (of helemaal niet zelf) Eenmaal als je Photoshop hebt kan je hier op het forum kijken bij die tutorials, die zullen je wat opweg helpen zodat je goed zult kunnen werken met Photoshop.
dumble Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 >>> Door Dutchy3010: Over dit soort praktijken praten wij niet op dit forum...<<<
Dx11 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 tip, zet je datum van je pc op 2 jaar terug, install de trial, zet je datum weer normaal, dan doet hij het 2 jaar en 30 dagen >>> Door RonaldVC: Ten eerste mag dat niet, en ten tweede werkt het niet eens. Waarom het niet werkt zal ik niet uitleggen..<<<
GTA-Sheep Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 tip, zet je datum van je pc op 2 jaar terug, install de trial, zet je datum weer normaal, dan doet hij het 2 jaar en 30 dagen Dat klinkt wel zinnig, maar is het (volgens mij dan) niet: je gaat dus het programma vertellen dat het 5 februari 2005 is en dat hij 30 dagen mag functioneren: dus, op 5 maart 2005 moet ie stoppen. En vervolgens zet jij de systeemdatum vooruit naar 2 februari 2007, waardoor het programma dus eigenlijk al 23 maanden gestopt had moeten zijn --> en dus na de allereerste reboot nooit meer zal werken. Als zoiets al werkt moet je het denk ik juist andersom doen: installeren op de dag van vandaag en dán je systeem 2 jaar terugzetten. Programma weet dan dat ie op 5 maart 2007 moet stoppen, ziet dat het pas 5 februari 2005 is en gaat dan dus 2 jaar en 30 dagen functioneren...... Edit @PatrickW: je hebt volkomen gelijk, maar de eerlijkheid gebied me te melden dat ik er niet bij stil hebt gestaan. Werd uitsluitend getriggerd door die systeemdatum-veranderingen en niet door het illegale ervan. Excuus
PatrickW Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 tip, zet je datum van je pc op 2 jaar terug, install de trial, zet je datum weer normaal, dan doet hij het 2 jaar en 30 dagen Ook dit is illegaal...Je mag hem voor 30 dagen proberen, niet langer. Dat je de software door zo'n trukje om de tuin kunt leiden, betekent niet dat het ook mag. Het op deze manier gebruiken van foto-shop valt dus ook onder warez.
Joriz Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Indien je student of scholier bent kan je op deze website goedkoop onderwijs licenties aanschaffen: http://www.surfspot.nl/ Het kan ook zijn dat er via je onderwijsinstelling of werk licenties zijn te verkrijgen.
Recommended Posts