markoes Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Nou de titel zeg het al maar ik weet wel hoe je het moet verander via txd workshop import export ik was bezig met een tattoo en hij was klaar toen ging ik kijken of hij was gelukt en toen ik me liet tatoeren en toen liep het spel vast weet iemand wat ik fout doe laat het me alsjeblieft weten groetjes markoes Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik denk dat je Photoshop gebruikt.Photoshop heeft een ander soort van BMP gebruik. En die soort werkt niet in GTA. Je moet hem eerst weer openen in een ander programma (zoals BV Paint.Net). En deze daarna weer opslaan. De opgeslagen BMP moet je weer importeren in je TXD Workshop, en dan je TXD opslaan. Deze weer vervangen in de IMG door de originele, en nu zou het moeten werken. Als dit niet lukt, kan je proberen een andere versie van TXD Workshop af te halen. TXD Workshop. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.