King Room Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Onderwerp: Freestyle Design: Design Size: MAX. 500x500 Render: Juelz Santana Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inleveren: Z.S.M. Succes!! King Room
DaddyPimp Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hier is m'n inzending, veel succes KR
King Room Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Daddy hij komt wat later waarschijnlijk van het weekend omdat, ik deze week niet zoveel tijd heb in verband met school.. Je ziet wel wanneer ik de het post..
King Room Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hier is dan mijn inzending! Ik had vandaag wat tijd zo te zien en ik heb wat gemaakt met photoshop anders duurde het ook te lang! Daddypimp King Room Stemmen tot/met vrijdag 9 februari 2007
DenkaanHenk Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik stem op Daddypimp. Ik vind de kleuren van zijn Signature mooier. Vote : Daddypimp
White Gold Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik stem voor: King Room Omdat: - Die van King Room wat rustiger is als die van DaddyPimp, want die van DaddyPimp is iets de druk in mijn ogen. - Bij het shirt Juelz Santana van DaddyPimp is het doorzichtig of ziets wat er helemaal niet bij past. Dat was het eigenlijk wel zo'n beetje. Oow jah. De letters van DaddyPimp vind ik dan weer wel mooier .
Slimm Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik stem voor DaddyPimp.. Ik heb van allebei betere gezien, maar die van DaddyPimp is alsnog wel goed gelukt, er gebeurt echt iets op de sig, wat ik bij die van King Room niet echt ervaar.. Die van King Room vind ik verder ook iets te vrolijk en de tekst kan ook beter, volgende keer beter .
Goliat Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Vote: King Room De signature zoals die van Daddypimp heb ik echt al zo vaak van hem gezien, als je je vast houdt aan een bepaalde stijl is daar natuurlijk niets mis mee hoor. Alleen deze sig kan mij gewoon niet raken, hij ziet er wel leuk uit maar daar houdt het dan ook op. De sig van King Room vind ik ook niet verschikkelijk mooi alleen is deze een stuk origineler. De stad op de achtergrond met de gouden hemel en de soort van mist onderaan is erg mooi en anders dan anders. Verder is de render helaas wel een beetje 'messed-up' in je poging hem bij de achtergrond te laten passen. Toch vind ik 'm redelijk gelukt.
DaddyPimp Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Vote: King RoomDe signature zoals die van Daddypimp heb ik echt al zo vaak van hem gezien, als je je vast houdt aan een bepaalde stijl is daar natuurlijk niets mis mee hoor. Alleen deze sig kan mij gewoon niet raken, hij ziet er wel leuk uit maar daar houdt het dan ook op. Effe 1 opmerking, deze stijl heb ik dus bijna nog nooit gebruikt --------- Zou deze battle misschien verlengd kunnen worden omdat het gelijk is? >>> Door RonaldVC: Vooruit dan. Normaal gesproken moet je even een pm sturen naar Slimm, .Levi., of mij als je een battle wilt verlengen. Weet je dat voor de volgende keer.. Battle verlengt met een dag, stemmen tot en met 11 Februari!.<<<
Pitbull Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Misschien de beslissende stem....Daddypimp Zoals Slimm al zij, er gebeurt echt iets op z'n sig, en Sorry King Room maar ik vind het lettertype niet echt een van de mooiste die er zijn, je moet al je best doen om het te kunnen lezen
Golden Nugget Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Ik stem op daddypimp omdat het niet zo rustig is en daar hou ik van en mooie kleure
Slimm Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Battle afgelopen, winnaar DaddyPimp. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij King Room. Closed.
Recommended Posts