runescaper8 (gast) Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) hoe maak ik een goede, en vooral een lange two weels bones? ps:ik had vandaag een quadriple stunt gemaakt! ,nu nog een perfect! Bewerkt: 4 februari 2007 door runescaper8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 hoe maak ik een goede, en vooral een lange two weels bones?ps:ik had vandaag een quadriple stunt gemaakt! ,nu nog een perfect! dat bestaat toch helemaal niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 wat kan helemaal niet?,two wheels bones? zoja, dat staat in de ratting lijst en ik heb net een two wheels bones gehaald van 2 sec Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Dat bestaat volgens mij wel hoor, ik had dat wel eens met San Andreas gedaan. Hier een lijstje van stunt bonusses (ik denk dat het zo is, ik weet het niet zeker) insane stunt bonus: Lange sprong, gewoon rechtdoordouble insane stunt bonus: lange sprong met een draai (90, 180, 270 of 360 en meer graden) triple insane stunt bonus: lange sprong met flip (over de kop) quadriple (hoe schrijf je dat??): lange sprong met draai en flip als er nog 'perfect' voor staat: landing recht op de wielen als er nog 'flaming' voor staat: je auto stond in brand tijdens de stunt Het is trouwens 'bonus'en niet 'bones'. HEt moet met een U geschreven worden niet met een E. Wat ben ik toch een mierenneuker Bewerkt: 5 februari 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 Dus als ik het goed begrijp kan ik ook(0,000001% kans)een 'Flaming Perfect Quadriple Insane Stunt Bones' halen? hoe maak ik een goede, en vooral een lange two weels bones?ps:ik had vandaag een quadriple stunt gemaakt! ,nu nog een perfect! dat bestaat toch helemaal niet? Dat kan 100% wel, want anders is het 'een grote Bug' en mijn spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Dus als ik het goed begrijp kan ik ook(0,000001% kans)een 'Flaming Perfect Quadriple Insane Stunt Bones' halen?hoe maak ik een goede, en vooral een lange two weels bones?ps:ik had vandaag een quadriple stunt gemaakt! ,nu nog een perfect! dat bestaat toch helemaal niet? Dat kan 100% wel, want anders is het 'een grote Bug' en mijn spel nooit geweten, er was laatst nog een discussie over in lcs maar daar zij iedereen dat het niet kon ff opgezocht: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=41890 het was zelfs een topic van jou! Bewerkt: 4 februari 2007 door DX11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 hoe maak ik een goede, en vooral een lange two weels bones?ps:ik had vandaag een quadriple stunt gemaakt! ,nu nog een perfect! Kan je een keer een screen hier van maken, ik heb een quadriple stunt nog nooit meegemaakt.. Dan over de two wheels bonus. Deze krijg je dus als je zo lang mogelijk op 2 banden staat, in een 4-bandig voertuig wel te begrijpen . Zorg eerst dat je een goede plek vind waar je kan beginnen, en vervolgens is het de kunst om te balanceren op 2 wielen. Door met de analog stick naar rechts of links te drukken en de square (vierkant) toets ingedrukt te houden zorg je dat je auto weer normaal op 4 wielen neer komt, dit moet je doen als je auto dreigt op z'n kop te gaan. Zorg dat je dit niet te ver doet, anders kom je natuurlijk weer normaal op 4 wielen te staan. Oefen hier veel op, en als je door hebt hoe het moet ben ik er van overtuigd dat die lange two wheels bonus je lukt. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
runescaper8 (gast) Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) ok bedankt!, dit topic kan nu wel gesloten worden .Maar het bestaat egt hoor ik heb nu nog maar 3 keer een quadtuple stunt gehaald(jammer genoeg nog niet perfect), maar ik geef je een tip waar ik het steeds doe: ga naar het vliegveld met een umm..........niet een cheetah maar zoeen platte auto met een ding achterop .Dan ga je helemaal naar achteren(waar zoeen unique stunt bones te vinden is, waar je over een vliegtuig moet stunten)en moet je recht voor de startbaan staan:bij 2 van die soort wegen maar dan omgoog-1 stijl omhoog en een minder hoge-(als je op die hoge gaat knal je er recht tegen op) . daar rij je dan met je auto precies tussendoor die twee omhoog staande......wegen ofsow.en rij je voorbij de eerste ramp(dat is zoeen rood ding wat omhoog staat)en dan bij de tweede ramp, moet je proberen met je twee rechtse wielen van je auto op de ram rijden(en de andere twee wielen,linkse wielen, op de grond) en dan als het goedis(bij mij wel dan )krijg je een mooie stunt, genieten dus!. ik denk dat het zo wel genoeg is, en als je er nog niet uitkomt hoor ik het graag! owja, ik kan geen screens maken met mijn psp:P edit:mischien de andere wel, anders maak ik wel een foto van mijn psp >>> Door SummerBase: Ik zet er geen slot op, want als er nog mensen vragen hebben over dit onderwerp dan kunnen ze hier reageren. Tevens als iemand hier via de zoekmachine komt dan is het handig als hij/zij er nog even op kan reageren. <<< Bewerkt: 5 februari 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.