Lord of War Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Na een lange tijd heb ik nog een signature om aan jullie te tonen. Rates zijn altijd welkom. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Wel: - PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Wel:- PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Ik heb helemaal geen render gebruikt hoor. Ik heb de sig gemaakt met een stock, deze stock. Even voor de duidelijkheid. In ieder geval, bedankt voor je rate. Reageren
Eli R Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Wel: - PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Ik heb helemaal geen render gebruikt hoor. Ik heb de sig gemaakt met een stock, deze stock. Even voor de duidelijkheid. In ieder geval, bedankt voor je rate. En die stock heb je gerenderd, dus het blijft een render. Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Wel: - PUNTEN: ° Je sig is erg leeg ° Je achtergrond kon beter ° Je render is redelijk onduidelijk + PUNTEN ° Je hebt een mooie render uitgekozen Een 8.5 Ik heb helemaal geen render gebruikt hoor. Ik heb de sig gemaakt met een stock, deze stock. Even voor de duidelijkheid. In ieder geval, bedankt voor je rate. En die stock heb je gerenderd, dus het blijft een render. Ik heb helemaal niks gerenderd, Eli R. Ik heb dit volledig met de stock gedaan. Ik kan je de PSD doorsturen om het te bewijzen. Geen verdere reacties hierover graag, terug on-topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.