kevin software Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 hallo ik heb een vraag als er een auto ergens is neergeet en je komt later terug is ie weg is er een mod voor dat dat niet gebeurd Reageren
tosti77 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 dat gebeurt gewoon, de game 'tekent' een bepaalde afstand, dit kan je langer zetten, dat je verder weg kan gaan zonder dat de auto verdwijnt, dan moet je bij options, display setup, advance, dan kan je het daar hoger zetten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) halloik heb een vraag als er een auto ergens is neergeet en je komt later terug is ie weg is er een mod voor dat dat niet gebeurd Dit kan alleen met de zogenoemde "garage's", een groot deel van de savehuizen in SA hebben één garage om één of meerdere voertuigen in op te slaan. Uitzondering hierop is de hangar die maar bij één savehuis staat. Edit: Bied Big Boss een keelpastille aan Bewerkt: 4 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) *kuch* Dat zal hij ook wel weten hoor ... Er is wel een mod voor, ik weet alleen niet meer waar ik hem gezien heb. Ik zal eens even zoeken. Hmm, ik kan hem zo direct niet vinden. Ik post het hier wel als ik hem gevonden heb. Bewerkt: 4 februari 2007 door Big Boss Reageren
Dexist Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 als die mod bestaat,maar ik betwijfel dat zal ik je het niet aanraden om te dowloaden, omdat dan gta "vol" (hier bedoel ik mee dat, als je bijvoorbeeld een auto op een weg zet, onstaat daar een file achter, die wordt steeds langer en langer, en gta moet dus steeds meer verwerken) en daardoor wordt gta langzamer lijkt mij. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik weet zeker dat die mod bestaat! GTAgarage.com doet het bij mij momenteel niet, maar moet je daar eens zoeken, daar heb ik hem volgens mij zien staan Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Bij missies blijven ze wel langer staan.. kun je een vluchtauto plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.