-Niels- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Heeft iemand deze nieuwe Microsoft Office al? Ben je er tevreden mee? Wat is nou echt erg mooi en makkelijk geworden? Werkt het beter als vorige Office-paketten? Bedankt alvast voor de infomatie. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Oordeel zelf Ik vind het wel mooi en ook makkelijk werken. Vooral de knoppenbalk is erg veranderd. Het is een kwestie van wennen Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ziet er erg mooi uit. Wat voor extra functies heeft het gekregen en wat vind jij zelf de prettigste verandering? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Nou, wat ik het prettigste vind is dat je in 1 muisklik de stijlen kan wijzigen (wordart etc.). Reageren
Blink Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hier hebben we hem ook. Het is een leuk programma geworden wat nu tekstverwerken ook echt leuk maakt vind ik zelf. Het is gebruiksvriendelijker voor jongere gebruikers. Mijn moeder had wel wat problemen om alles te vinden, alles is op een nieuwe plek neergezet. Voor de rest is het uiterlijk echt helemaal nieuw. Voor het eerst is een Office versie gepimpt in zijn uiterlijk. Vooral gebruikers van Windows Vista hebben een mooie tekstverwerker. Kortom, Office 2007 is een mooi en nieuw programma geworden en het is zeer zeker de beste ooit gemaakt. Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Het programma is prachtig. De vernieuwingen zijn oneindig. Vele functies zijn erbij gekomen zoals de vernieuwde Wordart, Vele malen mooier! Wel een klein nootje: De bestandsformaten zijn anders als die van 2003 en ouder, dus je moet het wel even veranderen als je het bestand op een andere computer gaat zetten. Ik heb trouwens het geld er niet voor over om hem te kopen, want je kunt nog gewoon verder werken met office 2003 of XP (ik dan). Maar ik heb hem lekker wel µtorrent, prachtprogramma[/font] Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (...)Wel een klein nootje: De bestandsformaten zijn anders als die van 2003 en ouder, dus je moet het wel even veranderen als je het bestand op een andere computer gaat zetten. (...) Wat bedoel je dan, dat je het zelf kunt aanpassen, of dat de ontvanger een speciaal programmaatje nodig heeft? Reageren
Ikkes Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Het veranderen van een bestandje is heel simpel, maar hier even een mooie uitleg: Open het gewenste bestandje met word. Klik op het "office" teken, Ga naar Opslaan als, Kies voor Word 97 - 2003 bestand. Sla hem op. Als je dit doet kan hij overal geopend worden. In Office 2007 maar ook in 97 - 2003. Ikkes. Bewerkt: 7 februari 2007 door Ikkes Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Ik heb de gratis demo gedownload (werkt voor 60 dagen) en ik vind dat jullie wel een beetje overdrijven. Het is veel gebruiksvriendelijker en mooier, maar erg veel meer functies zijn er niet. Het enige grote verschil met de functies is dat je er gemakkelijker bij kan. Je kan er trouwens ook bestenden als PDF mee opslaan. Als je bestanden als .doc er mee opslaat, kan je ze nog steeds niet altijd goed op '97-2003 versies openen. Je moet goed oppassen welk lettertype je dan gebruikt. Je kan trouwens ook de kleur van het venster veranderen (blauw, zwart en grijs). Ik vind zelf in het zwart de mooiste. EDIT: link naar de 'demo' (professional) Bewerkt: 7 februari 2007 door Insanity Prawn Boy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ik heb hem ook, erg handig. Vooral Picturemanager Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Het veranderen van een bestandje is heel simpel, maar hier even een mooie uitleg: Open het gewenste bestandje met word. Klik op het "office" teken, Ga naar Opslaan als, Kies voor Word 97 - 2003 bestand. Sla hem op. Als je dit doet kan hij overal geopend worden. In Office 2007 maar ook in 97 - 2003. Ikkes. Ah ok, bedankt! Als je nu Windows XP gebruikt met Office 2007, heb je dan ook die mooie grafische afwerking? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ja, dan ziet hij precies hetzelfe uit. Ik had Office 2007 eerst ook onder XP draaien, maar sinds ik met Vista werk vind ik het wel ietsje beter werken. Maar ook onder XP werkt het natuurlijk goed Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Als je nu Windows XP gebruikt met Office 2007, heb je dan ook die mooie grafische afwerking?Oordeel zelf... Ik vind het zo een stuk mooier dan de 2003 versie. @Robin 2130: Wat vind je er dan beter aan werken? Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Als je nu Windows XP gebruikt met Office 2007, heb je dan ook die mooie grafische afwerking?Oordeel zelf... Ik vind het zo een stuk mooier dan de 2003 versie. @Robin 2130: Wat vind je er dan beter aan werken? Ok, ik ben overtuigd! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Geplaatst: 10 februari 2007 Ik denk dat ik hem ook ga downloaden, maar gaat kan ik Office 2007 tegelijkertijd met Office 2003 installeren én gebruiken? Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.