Jump to content

Microsoft Office 2007


-Niels-

Recommended Posts

Maar toen ik laatst de beta van 2007 (Engelse) er afgooide, toen kon mijn Office 2003 (Nederland) niet meer opstarten. Toen moest ik iets in het register wijzigen etc. etc. Hij doet het nu weer, maar ik weet niet of Office 2007 wil installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

(...)

Het is alleen niet erg handig om tussentijds te wisselen, want dan krijg je het schermpje met registratie ed. steeds opnieuw.

Hoe bedoel je, registratie-schermpje? :?

Ok, ik zie het ook nu. Telkens als ik (nadat ik office 2007 heb geïnstalleerd) office 2003 opstart, geeft hij zo'n installer venster. Irritant.

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook, en het ziet er best duidelijk uit.

Maar toch moest ik wel even goed kijken.

Want ik wou wat printen, en ik moest toch nog even goed kijken waar die button stond.

Maar toch uit eindelijk gevonden.

Voor de rest is het gewoon cool!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem al een paar maanden (2 maand ofzo) en hij bevalt me wel, in tegenstelling tot 90% van Microsoft's software.

Buiten de bugs dat ik al gevonden heb, vind ik hem tegenover de 2003-versie wel makkelijker en duidelijker werken.

Als je niet weet dat je hem moet opslaan zodat ie fatsoenlijk opent met de 2003-versie en dan een bestand doorstuurd naar een leerkracht en als antwoord krijgt dat de lay-out ver*** is, is het wel ff eehm vervelend : :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem net geïnstalleerd.

Ik vind hem best wel meevallen, zeker als je hem vergelijkt met office 2003. Ook leuk is het feit dat je nu rechtstreeks kan opslaan in .pdf! En eindelijk verlost van die ******* office-assistent. Ook is hij veeeel gemakkelijker te gebruiken (als je hem wat gewend bent natuurlijk!). Zelfs als je hem zou kopen, is het zeker geen miskoop.

Watch and see:

word2007smallzd8.png

powerpoint2007smallpx8.png

Blu3ice :cya:

Bewerkt: door Blu3ice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...