Daan.g Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik heb een probleem met 2player mode;als ik in de fik loop dan fik ik af,als ik met mijn 2de popetje in de fik ga staan fikt hij niet af!!!!! :angry: en ik ben een NON CHEATER!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus seg ff wak moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 hoe bedoel je wat maakt het eigenlijk uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 bij m'n vriend is dat ook zo, maar bij mij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 FIRETRUCK mission tot level 12 en je bent "fireproof" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.