Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo! Ik heb een aantal vragen over het modden van San Andreas:

1. Hoe kan ik er het makkelijkst voor zorgen dat ik in de Andromada kan vliegen/auto's inladen?

2. Hoe zit het met nieuwe auto's downloaden, moet ik dan perse een bestaande auto opofferen of kan het ook met een tool dat ik uit alle voertuigen + nieuwe kan kiezen?

3. Kan de hangar op Verdant Meadow ook breder?

4. Kan de landingsbaan op Verdant Meadow breder?

5. Kan de landingsbaan op VD geasfalteerd worden met een mod?

bij voorbaat dank

6. Hoe zit het met de Enterable Tram mod

7. is er ook een mod dat de trein ongelimiteerd hard kan zonder derail?

Geplaatst:

Ik zal je vragen proberen zo goed mogelijk te antwoorden.

1. Door een mod te downloaden die dit mogelijk maakt :puh: . Als deze niet bestaat (ik denk van wel), is het zelf maken echter geen makkelijke klus. Er komt modelwerk en SCM (code) werk aan de pas. Niet echt simpel dus..
  2. Je kan wel auto's toevoegen in plaats van vervangen, maar dan heb je veel ervaring in coden nodig. Want dan moet je wat limieten veranderen in de EXE, wat echter hard-coded is.
  3. Ja, de hangar kan breder, maar je zal er uiteindelijk niet meer voertuigen in kunnen plaatsen. Omdat dat tevens ook weer een limiet is. Je kan hem verbreden met een model programma als 3DS Max of Zmodeller. Maar als je hem breder maakt moet je ook de deuren aanpassen. Deze bewegen als ze open gaan aan de hand van SCM. Ik weet over de code echter niets..
  4. Gaat wel, je kan de stukken breder uit elkaar mappen. Zodat je meer ruimte hebt. Dit kan het makkelijkst met MED, de mapper voor San Andreas.
  5. Tuurlijk, je zoekt gewoon de TXD op met MED. Dan extract je deze uit GTA3.IMG met de IMG Tool. Dan vervang je de texture van de landingsbaan, je maakt je TXD weer. En dan vervang je de oude TXD met de nieuwe in de GTA3.IMG
  6. Hiermee kan je in de tram stappen en meerijden in de tram.
  7. Ongelimiteerd kan niet, er zal altijd een limiet zijn. De snelheid kan je aanpassen in de Handling.cfg, die in de data map staat van je San Andreas folder. Zonder dat hij gaat ontsporen kan je waarschijnlijk coden met SCM..

Handige links:

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...