asgard Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik heb een tweetal vragen 1:autos kunnen in je garage motoren ook vliegtuigen in je hangar maar waar kan je je boten kwijt ??? dus heb ik de vraag : kan je ergens een boot in een garage (boothuis) zetten ?? 2: is er een manier dat je autos kan vervoeren (in een vrachtwagen ofzo ) en dan bedoel ik niet met een sleepwagen of tractor maar gewoon in een vrachtwagen ofzo ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ik heb een tweetal vragen1:autos kunnen in je garage motoren ook vliegtuigen in je hangar maar waar kan je je boten kwijt ??? dus heb ik de vraag : kan je ergens een boot in een garage (boothuis) zetten ?? 2: is er een manier dat je autos kan vervoeren (in een vrachtwagen ofzo ) en dan bedoel ik niet met een sleepwagen of tractor maar gewoon in een vrachtwagen ofzo ?? 1. Boten kun je nergens kwijt, althans voor zover ik weet. Ik meen dat hier al eerder een topic over is geweest, maar ik ben nog geen savehouse tegen gekomen waar je je boten kwijt kan. 2. In het originele spel zelf bestaat er geen truck of iets dergelijks waar je je voertuigen kan opslaan, en er vervolgens mee kan vervoeren. Ik zag gister wel een mod waar het mogelijk was om voertuigen mee te nemen in een Andromada. Zie voor die mod dit topic, ik weet zelf niet om welke mod het gaat. PM hiervoor dus de starter. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) 1. nee dit kan helaas niet. 2. ja dat kan alleen is wel moeilijk, je kan ze bijvoorbeeld op een packer zetten(alleen vallen ze er snel af) of op een dft-30(ik zet hier zo ff een linkje neer hoe je dat doet) ik heb dit filmpje zelf gemaakt en het laat zien hoe je een auto op een dft-30 krijgt, en dan kan je vrij snel rijden zonder dat die auto er afdonderd Bewerkt: 4 februari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 1. Nee, die is er niet... 2. Je hebt de Packer. Nee, sorry dit is helaas niet mogelijk. Er is wel een auto voor, de Packer. Deze auto is ervoor gemaakt om auto's mee te vervoeren, je gebruikt hem zelfs in een missie daarvoor, Cop Wheels. Na dze missie lukt het echter niet om de auto's/motoren er op vast te zetten. Wat je wel kan proberen is de laadklep omhoog te doen d.m.v. van de NumPad 8 en 2. Rijd dan wel heel rustig. Ik geef geen garantie erop dat het lukt, mij is het wel een keer gelukt maar daarna niet meer... P.S. Het bovenstaande is ook al eens in een topic voor jou geschreven, Nr.1 is al gevraagd door jou dus... >>> Door Dutchy3010: Voer discussies en/of opmerkingen over inhalen e.d. maar via PM, zodat het forum mooi schoon blijft .<<< Reageren
Bling Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 1) In principe kun je elk voertuig opslaan in je garage, zolang hij er maar in past. Maarja, zie die boot daar maar eens te krijgen . Het is dus jammer genoeg niet mogelijk om je boten ergens op te kunnen slaan, om deze de volgende keer weer te kunnen gebruiken. 2) Voertuigen vervoeren kun je doen met de Packer, al zijn hier wel enkele nadelen aan verbonden. De auto's die je dan vervoert zullen helaas niet stil blijven staan, waardoor ze grote schade op kunnen lopen. Naast dit bestaat er helaas geen manier om voertuigen te vervoeren. Wel bestaan er enkele mods die het bijvoorbeeld mogelijk maken om voertuigen te vervoeren met de Andromada, maar ook hier zijn dan dezelfde nadelen aan verbonden als bij de Packer ook het geval was. Misschien een nieuwe future voor GTA IV! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) ik heb een tweetal vragen1:autos kunnen in je garage motoren ook vliegtuigen in je hangar maar waar kan je je boten kwijt ??? dus heb ik de vraag : kan je ergens een boot in een garage (boothuis) zetten ?? 2: is er een manier dat je autos kan vervoeren (in een vrachtwagen ofzo ) en dan bedoel ik niet met een sleepwagen of tractor maar gewoon in een vrachtwagen ofzo ?? Helaas is er voor de boten geen (standaard) opslagplaats zoals een garage, of dit met een mod mogelijk is weet ik niet. Auto's vervoeren met de Packer gaat helaas niet omdat de auto's niet vastgezet kunnen worden op de Packer, dit kan alleen in de missie Cop Wheels waarin je 4 politiemotoren moet stelen en op zo'n Packer moet zetten, misschien dat hier ook een mod voor is. Een alternatief om auto's mee te vervoeren staat in >>dit topic<<.Edit: te laat, ga maar weer verder met herkauwen Bewerkt: 4 februari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hier is nog een leuke helikopter waarmee je auto's kan vervoeren. Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hoo ik moet even iets zeggen, er is wel 1 plek waar je boten op kan slaan, overigens alleen kleine boten, het was dachtik daar boven san fierro, een klein hokje aan een steiger, er was eens een topic over... ik weet dit 100% zeker... Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Kijk eens hier DX11, ik denk dat je in de war bent met Toreno's Ranche... Search is everything ! Bewerkt: 4 februari 2007 door VWO-er Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Kijk eens hier DX11, ik denk dat je in de war bent met Toreno's Ranche...Search is everything ! inderdaad ja, daar in dat huisje kan je kleine boten saven! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Dan doe ik waarschijnlijk iets verkeerd, want als ik mijn spel opsla, en daarna wee laad, dan is die boot toch echt weg hoor. Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Dan doe ik waarschijnlijk iets verkeerd, wantals ik mijn spel opsla, en daarna wee laad, dan is die boot toch echt weg hoor. de boot moet dus in het huisje he... en niet al te groot zijn, probeer het eens met zo'n klein rubberbootje... Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Heb je hem echt niet ernaast of aan de steiger 'geparkeerd'? Hij moet nl. IN het schuurtje . Reageren
MartyCeha Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Je kan ook grotere boten opslaan hoor... Mijn manier: Je hebt 2 voertuigen nodig: Een groot vrachtvoertuig (liefst een Dumper, maar een DFT-300 of een Flatbad gaat ook) En een boot Het moet op de volgende locatie: Het Import/Export Dock in San Fierro Wat te doen: Haal ergens het vrachtvoertuig (op de PC kan dit met een trainer, da's wel handig ) En zet die op dat dok. Pak een geweer met grote reikwijdte (AK47, m4, rifle, sniper rifle, minigun) en zoek vanaf het dok naar de boot die je wil hebben. (Met een trainer hoeft dit niet). Als je de boot hebt gevonden, schiet met het geweer de kapitein van de boot eruit en zwem snel naar de boot. Breng hem snel naar het dok. Als je het snel genoeg hebt gedaan, moet het vrachtvoertuig er nog staan Laat de boot achter (stil laten drijven) als hij binnen het bereik van de hijskraan aldaar is. Stap uit de boot, klim op het dok (als dit niet gaat, doe de jetpack cheat als je op de boot staat) Ga dan in de hijskraan, til de boot op, en leg hem in/op het vrachtvoertuig. Als je een Dumper als vrachtvoertuig hebt gebruikt, moet je voorzichtig met de boot achterin naar de hangar van Verdant Meadows rijden. Heb je een DFT-300 of een Flatbed gebruikt, dan raad ik de garage in Hashbury aan. Rijdt met het vrachtvoertuig met de boot achterop naar een garage (voorzichtig!) en saven maar! Als je de boot nodig hebt: uit de garage halen en voorzichtig naar het water rijden. En dan in het water dumpen Reageren
asgard Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 dus even samenvatten je kan wel eregen je boot heen brengen en dan blijft hij daar ?????? als ik het goed begrepen heb klopt dit maar waar is dat boothuisje dan ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.