Jump to content

boothuis + auto vervoeren

Recommended Posts

Geplaatst:
dus even samenvatten je kan wel eregen je boot heen brengen en dan blijft hij daar ??????

als ik het goed begrepen heb klopt dit maar waar is dat boothuisje dan ?

Dat 'boothuisje' vindt je zoals te lezen valt, bij de villa van Mike Toreno. Je kan daar pas heen als je bezig bent met de 'Desert Missions', dus bij de missie 'Monster'. Als je daar nog niet bent, en je gaat er toch heen dan krijg je een wanted-level van 4 sterren. Ik heb de 'truc' met het opslaan van het bootje nog niet geprobeerd, maar ik kan je wel vindplaats ervan geven. Zie het onderstaande kaartje.

Geplaatst: (bewerkt)
1. nee dit kan helaas niet.

2. ja dat kan alleen is wel moeilijk, je kan ze bijvoorbeeld op een packer zetten(alleen vallen ze er snel af)

of op een dft-30(ik zet hier zo ff een linkje neer hoe je dat doet)

ik heb dit filmpje zelf gemaakt en het laat zien hoe je een auto op een dft-30 krijgt, en dan kan je vrij snel rijden zonder dat die auto er afdonderd

ik wil even iets rechtzetten

ik veronderstel dat jij dit truckje hebt gevonden in het toppic waar ze het zelfde doen met een bus

dit toppic \Problemen met je bus, je repareerd hem zo!

1 Dec 2006, 18:44:10

nu wil ik even dat je op deze link klikt

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry432606

4 Jun 2006, 10:20:24

Dat wil zeggen dat ik dit truckje het eerst gevonden had.

komt er waarchijnlijk te staan:>>> Door Dutchy3010: Voer discussies en/of opmerkingen over inhalen e.d. maar via PM, zodat het forum mooi schoon blijft ;) .<<<
Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:
ik wil even iets rechtzetten

[..Verhaal..]

Tsja.. Het kan nou eenmaal zo zijn dat mensen bepaalde dingen ontdekken, die al eerder ontdekt zijn. Maar dat jij het trucje eerder gevonden hebt dan een aantal andere mensen hier, wil uiteraard niet zeggen dat jij de allereerste van de aardbol was, met het ontdekken van dit trucje. Verder snap ik ook niet echt waarom je dit hier post, aangezien dit gewoonweg helemaal niets met het onderwerp van dit topic te maken heeft. Naar aanleiding van jouw post kunnen discussies volgen, die geen belang bij dit topic hebben, en dus niet de bedoeling is. Laten we dit dus maar achterwege laten.

Vanaf nu dus weer graag ontopic, aub. :)

Geplaatst:

Ff een ding.. ik heb ook al eens geprobeerd om 4 van die dforklifts te hebben + een DF- nogwat + een auto = Niet gelukt heb je dat gedaan met de car spawner? Zo nee, dan wil ik graag weten hoe je dat dan doet

Greets,

Pemp :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...