kamranoi Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 ok oke ik wil dat Dutchy3010 de missie Cesar Vilopadro voor me uit speelt
-Matthijs- Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) In de missie 'Cesar Vialpando' is het de bedoeling dat je gaat 'dansen' met je auto. Deze missie wordt vaak onderschat, hij oogt makkelijk maar veel mensen hebben er moeite mee. Dit zit dan vooral bij de toetsen, wanneer moet je nu wat indrukken. Zodra de missie start zul je onder in je scherm een cirkel zien, na een klein tijdje komen er pijltjes van rechts. Het is de bedoeling dat je op een toets drukt zodra het pijltje in de cirkel komt. Het beste moment om te drukken is als het pijltje net voor de cirkel is. Komt er bijvoorbeeld een pijltje aan dat naar rechts wijst, dan druk je op '6'. Zie hieronder de Controls: Numpad 2: Pijl naar Beneden Numpad 4: Pijl naar Links Numpad 6: Pijl naar Rechts Numpad 8: Pijl naar boven Succes, de volgende keer! Bewerkt: 4 februari 2007 door -Matthijs-
Dutchy3010 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Na overleg met -Matthijs- ga ik toch deze savegame doen. Graag in het vervolg je allemaal niet bemoeien, want wij kunnen dit onderling gemakkelijk af . Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $100 + respect De lowrider staat in je garage, die kan je eventueel gebruiken bij de volgende missie van Cesar (streetrace). Ik heb niet gecheat en geen mods gebruikt. Veel plezier met het spelen van GTA San Andreas. GTASAsf8.b
kamranoi Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Na overleg met -Matthijs- ga ik toch deze savegame doen. Graag in het vervolg je allemaal niet bemoeien, want wij kunnen dit onderling gemakkelijk af . ok maar ik bedoel het niet zo als beveil want zo idioot ben ik niet maar kan je het uplouden?
kamranoi Geplaatst: 4 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Na overleg met -Matthijs- ga ik toch deze savegame doen. Graag in het vervolg je allemaal niet bemoeien, want wij kunnen dit onderling gemakkelijk af .Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $100 + respect De lowrider staat in je garage, die kan je eventueel gebruiken bij de volgende missie van Cesar (streetrace). Ik heb niet gecheat en geen mods gebruikt. Veel plezier met het spelen van GTA San Andreas. yes bedankt man vrouw op jou kan ik vertrouwen ...echt waar
Recommended Posts