Koen729 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) Wat is Xfire Xfire is een chatprogramma wat je onder het gamen kan gebruiken. Je krijgt er een profiel en het meet je aantal game-uren. Memberlijst Hier kunnen GTAForum.nl leden hun Xfire naam posten. Links de forumnaam, rechts de Xfire naam. Koen729 --> kavia Whitegold --> blu3dev1lcaviaIIIII --> eend3506M.Gordon --> mitchelgordonVforV --> vforvSWYV --> swyvDikbuik --> dikbuikDark_GTA_Mike --> darkmike12345Rayman800 --> rayman800Argon --> juuldrSvenie --> svenie1992Indycar series --> indycarseriesThabit --> realifirePreddy --> richardnlNicsan --> nicsan007The GamerII --> thagamer2Thundercover --> thundercover Spellingvouten s.v.p. melden. Even voor de duidelijkheid, het is toegestaan om Xfire adressen uit te wisselen! Laatste update: Bewerkt: 12 februari 2007 door Koen729
Ferre Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Je Xfire account delen volgens mij net andere is netzoals e-mailadressen en Msn adressen, en dat mag niet, in ieder geval niet in het forum openbaar. Het kan wel via PB
Jowx Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Na overleg mag dit topic open blijven, dus het delen van je Xfire account/naam is openbaar gewoon toegestaan. ^^
White Gold Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Laat ik dan maar zo sociaal zijn om mijn Xfire te zeggen . Username:blu3dev1l Nickname:[dft]White Gold[NL] [dft] Is van mijn clan in MTA:D. Bewerkt: 6 februari 2007 door White Gold
-eend- Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Laat ik t ook maar doen dan.. username: eend3506
M.Gordon Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Mijn XFire Username: mitchelgordon Nickname: [H*C]PS_fan[NL] [H*C] is mijn clan op MTA.
VforV Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Bewerkt: 16 februari 2007 door VforV
Dikbuik Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Tuinhek dacht ik. ik gebruik het alleen niet vaak
Koen729 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 [Xfire Adressen Toegevoegd]
VforV Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Tuinhek dacht ik. ik gebruik het alleen niet vaak
Dikbuik Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Tuinhek dacht ik. ik gebruik het alleen niet vaak lol dat is niet waar, ik heb al 2 maanden geen SA meer gespeeld EDIT ooh excusses zat verkeerd te kijken Bewerkt: 6 februari 2007 door Dikbuik
Koen729 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) [Aangepast] >>> Door Jowx: Het is niet nodig om bij elke update in de lijst een post te maken, mensen kunnen zelf in de lijst zien wanneer er het laatste een update is geweest.<<< Sorry. Bewerkt: 6 februari 2007 door Koen729
Dikbuik Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Hij doet een poging om zijn postcount kunstmatig hoog te houden >>> Door Jowx: En jij doet gezellig mee. Dit soort posts zijn zeer ongewenst, laat het werk van een moderator ook aan de crew over en ga zelf niet (openbaar) over leden of acties van leden oordelen. Ontopic!<<<
Kakaroth Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) dit is die van mij! naja hij werkt niet, hulp? >>> Door Jowx: Waar is de brand? Om een plaatje te posten hoef je hem alleen maar tussen de 'IMG tags' te plaatsen, als je niet weet hoe de BBcodes van het forum werken kan je »hier« klikken voor uitleg en informatie. Ik heb je plaatje nu tussen de IMG tags gezet en zo te zien werkt hij prima, veel plezier! <<< Bewerkt: 6 februari 2007 door Jowx
Recommended Posts