Jump to content

psp halen voor lcs vcs?


Swiggers

Recommended Posts

hallo,

zou ik alleen voor LCS, VCS een psp halen?

1 Jawel ik zou de games volgen, en dus een psp halen.

2 Nee ik wacht wel tot ze op de PC komen.

3 Nee niet halen, zonde van het geld.

Welke van deze drie mogelijkheden zou jij kiezen??...

Bewerkt: door swiggers
Link to comment
Delen op andere websites

Als je een echte GTA - fan bent is het natuurlijk een must om deze 2 GTA's op zak te hebben. Ookal ben je niet zo'n GTA - fan, als je graag goede games speelt dan moet je deze 2 topgames ook toevoegen aan je collectie. De 2e mogelijkheid valt sowieso weg aangezien, ik denk, dat Rockstar niet van plan om deze beide games voor de Personal Computer uit te brengen. De 3e valt ook zeker weg, aangezien het - zoals eerder gezegd - topgames zijn die een echte goede gamer en gameliefhebber zeker niet kan/mag missen. Als je er echt nog niet uit bent, na mijn reactie en van de reactie van anderen kan je ook eens kijken op WikiGTA.org, dé Grand Theft Auto encyclopedie. In de afdeling van GTA : LCS vind je screens van de voertuigen / wapens / gangs / etc... zodat je reeds in de sfeer kan komen, hetzelfde geldt voor de VCS afdeling.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb indertijd speciaal een PSP gekocht omwille van LCS. Als er geen GTA op de PSP zou geweest zijn, had ik hem ook nooit gekocht. We zijn intussen al een jaartje verder en inmiddels is het fantastische VCS uitgekomen op de PSP. Indien je in het bezit bent van een PS2, zou ik LCS daarvoor kopen, ben je een pak minder centen kwijt. Momenteel zegt Rockstar dat VCS niet zal uitkomen op de PS2, maar er werd van LCS ook gezegd dat het een PSP-exclusive titel zou zijn. Het zijn in ieder geval twee prachtige GTA's in de serie! Je kan eventueel ook het PSP Base Pack kopen, het goedkoopste PSP pakket.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf VCS nog niet, ik moet hem zo snel mogelijk eens kopen. Maar een psp is echt een zalig apparaat, ik verzeker je dat je nog veel andere games zal kopen dan LCS en VCS... 1 nadeel aan de psp is wel dat er veel playstation ports zijn (en ook andersom van psp naar ps2) de meeste ports zijn baggerspellen met slechte graphics... De ontwikkelaars porten games om snel wat extra geld te verdienen. Maar er zijn ook wel wat psp exclusive games (waaronder Killzone Liberation, LocoRoco, Medal of Honor: Heroes,...) De meeste psp exclusive games zijn echt wel goed, maar ik kan ook veel voorbeelden opsommen van slechte games, zowel ports als exclusives... Maar genoeg gezeverd, je vraag was of je alleen een psp wou kopen voor de 2 gta's. Ik vind dat je dat zelf moet beslissen, een psp kost veel geld, maar is echt wel de moeite waard. Dus ik zou het doen !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf VCS nog niet, ik moet hem zo snel mogelijk eens kopen. Maar een psp is echt een zalig apparaat, ik verzeker je dat je nog veel andere games zal kopen dan LCS en VCS... 1 nadeel aan de psp is wel dat er veel playstation ports zijn (en ook andersom van psp naar ps2) de meeste ports zijn baggerspellen met slechte graphics... De ontwikkelaars porten games om snel wat extra geld te verdienen. Maar er zijn ook wel wat psp exclusive games (waaronder Killzone Liberation, LocoRoco, Medal of Honor: Heroes,...) De meeste psp exclusive games zijn echt wel goed, maar ik kan ook veel voorbeelden opsommen van slechte games, zowel ports als exclusives... Maar genoeg gezeverd, je vraag was of je alleen een psp wou kopen voor de 2 gta's. Ik vind dat je dat zelf moet beslissen, een psp kost veel geld, maar is echt wel de moeite waard. Dus ik zou het doen !

oke bedankt:D

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

zou ik alleen voor LCS, VCS een psp halen?

1 Jawel ik zou de games volgen, en dus een psp halen.

2 Nee ik wacht wel tot ze op de PC komen.

3 Nee niet halen, zonde van het geld.

Welke van deze drie mogelijkheden zou jij kiezen??...

punt 2 tenminste eigenlijk kmt het niet op de PC

Link to comment
Delen op andere websites

Voor GTA Liberty City Stories zou ik hem niet halen maar voor GTA Vice City Stories zeker wel want dat is veel mooier dan GTA Liberty City Stories en zeker de moeite waard

Dit zou ik zeker niet doen. Liberty City Stories is een erg goed spel voor de PSP, en Vice City Stories is zelfs nog beter. Omdat het beter is dan LCS, is het logischer dat je LCS eerst speelt, anders is het niet meer leuk als je VCS al gespeeld hebt. Als je het nou andersom doet, heb je in VCS een leuk vervolg op LCS. Hoe meer andere spellen je voor de PSP gaat kopen, des te meer deze het waard is. Het zijn weliswaar 2 topgames, maar als je ze na de storyline niet meer speelt dan vind ik het wel erg veel geld. Dan kan je ze beter op de PS2 nemen. Hier worden ze wel slechter beoordeeld dan op de PSP, maar je bent wel stukken goedkoper uit. Het hangt er dus vanaf hoe veel je deze 2 games gaat spelen, en dit kan je het beste zelf beslissen. Het zijn in ieder geval wel 2 top titels die je gespeeld moet hebben in mijn ogen.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook voor 2, ten eerste ik vind het een hoop geld wat je er voor neer moet leggen (ik heb ook nog een eigen huis) en ten tweede sms'en vind ik af en toe al moelijk dus laat staan dat ik met zo'n klein apparaatje in mijn handen zit en met mijn vingers in de knoop lig.

Bewerkt: door Ar
Link to comment
Delen op andere websites

ik haal lekker geen psp ik ben niet gek zoveel geld uit tegeven voor zown klein ding, ik wacht wel af tot gta vcs ook naar de ps2 gaat dan ben je veel goed koper uit!! :Y

^^mijn mening^^ :D

groetjes 60 :cya:

Weet je wel hoeveel je met een PsP kunt? En er zit trouwens een Multiplayer op de PsP die niet op de Ps2 zit. Ik heb LCS ook voor ps2 gehad, maar op de PsP is LCS veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel kiezen voor optie 1 :Y , hoewel ik dat niet heb gedaan terwijl ik ook zo'n keuze had ;)

Maar de vraag is of 300 euro (incl. VCS en LCS in de Base Pack) wel waard is. Als je alleen LCS en VCS erop wilt spelen, is dat wel wat zonde van je geld dus ik hou het op 1 en 3. Ik zou zeggen: Gebruik hem voor meer dingen, dan is het de geld waard ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

zou ik alleen voor LCS, VCS een psp halen?

1 Jawel ik zou de games volgen, en dus een psp halen.

2 Nee ik wacht wel tot ze op de PC komen.

3 Nee niet halen, zonde van het geld.

Welke van deze drie mogelijkheden zou jij kiezen??...

ik heb voor optie 1 gekozen: :*D omdat ik de 2 GTA games graag wil volgen ..en dus ook het verhaal weten :*D

het kost veel geld, maar goed aan de reacties te horen is 't het geld waard :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...