Jump to content

psp halen voor lcs vcs?


Swiggers

Recommended Posts

koop hem beter voor de PS2 want dan heb jij groter scherm op TV = veel pleanter dan op zo'n kleine scherm, ik heb geen PSP dus wachtte ik op PS2 versie ervan :)

Kan je met VCS nog lang wachten

>>> Door SummerBase: Op GTAGames staat te lezen dat hij op 9 maart in de winkels ligt, dat is dus minder dan een maand. Het is dus wel slim om nu even te wachten, want het kan je veel geld besparen. :) Maar het geeft niet, maar daarom is het wel slim om het nieuws te volgen Mike. :)<<<

Edit: Oeps Uitgeluld =P

Bewerkt: door Dark_GTA_Mike
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je misschien al gelezen hebt is er een gerucht dat er een exclusieve content komt voor VCS op PS2. Ik weet niet of jij een PS2 hebt, maar dan heb je in ieder geval een iets groter spel. Er is ook een kleine kans dat er ook nog San Andreas Stories komt op PSP. Ik ga VCS zelf op PS2 kopen. Wel is het zo dat er in 2007 nog heel veel mooie games gereleased worden op de PSP ondanks het feit dat de PS3 in Maart gelanceerd wordt. Toch kies ik voor 3 omdat er ook nog wel wat PS2 games uitkomen dit jaar met natuurlijk VCS

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat het porten nogal wat tijd kost, hoop ik toch stiekem dat ze van plan zijn LCS en VCS te porten om het tegelijkertijd uit te brengen op de pc, een soort Dual-pack zeg maar. Zal wel nooit gebeuren maar toch hoop ik erop :) Ik ben nu eenmaal niet zo iemand die speciaal een bepaalde console gaat kopen omdat er een spel op komt dat alleen voor die console is.. Saints row lijkt me ook een geweldig spel, maar ik ga daar nu niet speciaal een Xbox voor kopen ofzo :)

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...