Damage Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik had weer is zin in de oude vertrouwde grunge signature's Dus rate Peeps! Reageren
60 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 best wel grapig ik vind die kleuren en dat randje er om heen ook wel leuk die tekst is ook een klasieker whats up doc ik geef je een 8.5 60 Reageren
Damage Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 best wel grapig ik vind die kleuren en dat randje er om heen ook wel leuk die tekst is ook een klasieker whats up doc ik geef je een 8.5 60 bedankt, Nog iemand die wil rate ? Reageren
White Gold Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ja dat doe ik dan wel even . Het eerste is de humor. What's up doc? Heel leuk . De lichtflits rond de zijkant is ook gaaf en dat konijn dat is mee gegrunged is ook wel gaaf. Aldus een hele leuke signature, misschien het konijn wat duidelijker maken en voor de rest zo laten. Een 8,5/10 . Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik vind hem erg mooi, eigenlijk geen verbeteringen aan toe te voegen. Grunge en Abstract vind ik juist erg mooi vooral met een mooie render erin. Ik geef je een 9 / 10 Reageren
Damage Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 bedankt, Nog meer mensen Reageren
BigM Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Nou ik vind het idee er iedergeval achter erg leuk De beoordeling. Opzicht vind ik het wel een vrij leuke signature. Het klinkt misschien raar maar ik kan er alleen niet uit schatten of je het al aardig kan of dat je nog maar net begonnen ben. Dat randje Om je sig heen vind ik wel knap gedaan Maar ik vind hem TE sterk vloeken op de rest van je signature en dat vind ik wel jammer. Je tekst kan je ook duidelijk zien dat je hem hebt laten doordrukken omdat hij anders erg sterk was. Maar nog steeds vind ik hem te aanwezig in je signature. Je background zou normaal gesproken erg leuk zijn. Beetje jammer alleen dat je hem zo sterk hebt gemaakt dat je signature daardoor stukken minder opvalt. Je cijfer. Leuke signature. Ik denk dat je uit me beoordeling wel tips uit kan halen. Maar personelijk vind ik die rates van de andere wel TE hoog. Goeie sig. Maar misschien ligt het aan mij maar mijn style is het niet.72% . KUTGW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.