Caltson Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 hey, enkele vragen. Ik zou graag GTA LCS kopen maar ik heb al GTA III (beide voor ps2). Dus heb ik wat vragen in verband met beide. 1) zijn er nu DEGELIJKE vliegtuigen? 2)Zijn er veel nieuwe auto's? 3)is er veel veranderd t.o.v Gta III? 4)Kan je zwemmen (ps2) 5) hoeveel motors 6) welke engine? (GTA Vice city - Gta San Andreas) 7)Snel beugespeeld? cheats? 9)Blijven vlammen branden zoals in San Andreas? 10) kan je gebouwen in- en uitgaan? Greetz Reageren
60 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 (bewerkt) 1 neej, jammer genoeg niet 2 ja best wel veel kijk maar ff op WIKIGTA 3 ja veel gebouwen moeten nog gebouwt worden en somige staan nog in stijgers 4 neej, jammer genoeg niet 5 weet ik niet uit mijn hooft kijk maar ff op WIKIGTA of je krijgt van andere antwoorden 6 gta vice city 7 neej bij mij niet, maarja dit is voor iedereen voorzich denkt ik, 8 ja er zijn ook cheats check ff WIKIGTA 9 nee 10 ja alleen je save house en wapenwinkels hier hebb ik even WIKIGTA voor je: klik ik hoop dat ik je nu genoeg heb geholpen als er maar vraagen zijn post je maar 60 EDIT: ik wil geen reclame maken of gek over komen maar deze gta vinden veel mensen saai, ik niet want dit is een must have in de gta collectie, mijn voordelen: - veel en mooie outfits -oude vertouwde wapens -leuke verhaal lijn -mooie auto's zoo kan ik wel een hele rij maken maar dat is niet belangerijk, iedereen heeft zijn eigen mening wat ik alleen wil zeggen is dat ik hem zou kopen als ik jou was, als je de voor gaande gta's ziet komen er bekende gezichten terug en kom je achter veel dingen te weten en het is leuk te zien hoe liberty city in 1998 was Bewerkt: 4 februari 2007 door 60 Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 6 gta vice city dat klopt niet echt, Qua mogelijkheden wel maar qua sfeer heb je San Andreas want Vice City heeft zo'n strand sfeer maar SA is meer een Gangster sfeer en maffia sfeer en gangster sfeer komen meer met elkaar overeen dit moest er ff uit Reageren
VforV Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 dat klopt niet echt, Qua mogelijkheden wel maar qua sfeer heb je San Andreas want Vice City heeft zo'n strand sfeer maar SA is meer een Gangster sfeer en maffia sfeer en gangster sfeer komen meer met elkaar overeenHet gaat hier niet over de sfeer maar over de engine, of de 'motor' waarop het spel gebouwd is. GTA Liberty City Stories is gebouwd op de engine van GTA Vice City. Zo zijn onder andere de politiesirenes, ontploffingen en nog vele sounds hetzelfde. Eigenlijk draaien alle GTA's na GTA III (met uitzondering van GTA Advance) op de GTA III engine, alleen werd die telkens wat verbeterd bij de twee "grote GTA's" (GTA Vice City en GTA San Andreas) die na GTA III uitgekomen zijn. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 dat klopt niet echt, Qua mogelijkheden wel maar qua sfeer heb je San Andreas want Vice City heeft zo'n strand sfeer maar SA is meer een Gangster sfeer en maffia sfeer en gangster sfeer komen meer met elkaar overeenHet gaat hier niet over de sfeer maar over de engine, of de 'motor' waarop het spel gebouwd is. GTA Liberty City Stories is gebouwd op de engine van GTA Vice City. Zo zijn onder andere de politiesirenes, ontploffingen en nog vele sounds hetzelfde. Eigenlijk draaien alle GTA's na GTA III (met uitzondering van GTA Advance) op de GTA III engine, alleen werd die telkens wat verbeterd bij de twee "grote GTA's" (GTA Vice City en GTA San Andreas) die na GTA III uitgekomen zijn. ow dat heb ik over het hoofd gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.