haassie Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 hey, om een eigen radiozender, te maken ga ik naar program files-rockstar games- gta san andreas- audio verder snap ik het niet in welke map je eigen radio nummers in moeten wie kan mij het even snel uitleggen? is misschien een domme vraag hierover :$ Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Hey Haassie, als je door je radio zenders scrollt in San Andreas kom je op een bepaald moment bij de ''user track player''. Dit is een radiozender die mp3'tjes kan afspelen die in de map *\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks staan. Je kunt deze mp3'tjes van het internet afhalen met p2p programma's. Vervolgens hoef je ze alleen maar te knippen en plakken in de user track map zoals ik al eerder zei en ingame je radio op ''user track player'' zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.