peter99 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 ik wil binnekort een computer kopen , maar ik ben vaak weg , dus heb ik eraan gedacht om een laptop te kopen , maar kan ik daar evenveel mee als met een gewone computer ? sorry domme vraag maar ik weet meer van software dan van de hele computer PS , wil wel graag gta sa spelen op laptop , dat zal toch zeker wel kunnen hé ? Reageren
gtagame Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 ik wil binnekort een computer kopen , maar ik ben vaak weg , dus heb ik eraan gedacht om een laptop te kopen , maar kan ik daar evenveel mee als met een gewone computer ?sorry domme vraag maar ik weet meer van software dan van de hele computer PS , wil wel graag gta sa spelen op laptop , dat zal toch zeker wel kunnen hé ? Je kunt er even veel mee als een gewone computer alleen moet je een krachtige laptop kopen. ik speel gta sa ook op een laptop. Deze laptop heeft intel duo core, 1,6 mhz, 512 mb ram, 128 mb ram video gedeelde geheugen. hij loopt vloeiend. Als je nog vragen stel ze maar. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) ik wil binnekort een computer kopen , maar ik ben vaak weg , dus heb ik eraan gedacht om een laptop te kopen , maar kan ik daar evenveel mee als met een gewone computer ?sorry domme vraag maar ik weet meer van software dan van de hele computer PS , wil wel graag gta sa spelen op laptop , dat zal toch zeker wel kunnen hé ? 1: Het ligt eraan welke laptop je hebt koop je nou een hele dure van 1000 euro, dan krijg je ongeveer hetzelfde mogelijkheden natuurlijk is een desktop wel beter 2: Je kan San Andreas natuurlijk wel spelen alleen dat speelt niet zo lekker met een laptop, daarvoor raad ik je een desktop pc aan (een computer) die spelen namelijk veel beter Hopelijk heb ik je hiermee goed geholpen Steel Dogg EDIT: Gtagame was me voor... Bewerkt: 5 februari 2007 door Steel Dogg Reageren
peter99 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Die muis zeker ? of iets anders ?, ja da,s altijd onhandig , gelukkig kan je ook gewoon toetsenbord en muis aansluiten mn pa zegt dat een laptop duurder is als een pc , maar bij een pc moet ook beeldscherm ,speakers en toetsenbord muis enz kopen , dan ben je snel 1400 1500 euri bij , Dus wat kan ik het beste doen ? ''ik ben wel eens weg'' ''Wil gta sa spelen'' ''wil webdesignen'' ik ga nog wel ff kijken Reageren
gtagame Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Die muis zeker ? of iets anders ?, ja da,s altijd onhandig , gelukkig kan je ook gewoon toetsenbord en muis aansluiten alleen usb aansluiting mn pa zegt dat een laptop duurder is als een pc , maar bij een pc moet ook beeldscherm ,speakers en toetsenbord muis enz kopen , dan ben je snel 1400 1500 euri bij , Dus wat kan ik het beste doen ? ''ik ben wel eens weg'' ''Wil gta sa spelen'' ''wil webdesignen'' ik ga nog wel ff kijken Dat klopt, een goede laptop kost boven de 800 euro Reageren
peter99 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 hoeso usb-aansluiting , wat is daar mee ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik denk dat hij de USb- aansluiting bedoelt als: 'Die kan je gebruiken als je een toetsenbord hebt bij je laptop of een losse muis bij je laptop', maar goed excuseer me als ik het verkeerd hebt. Verder wil ik je nog wat uitleg geven over een laptop, want er zitten wel wat haken en ogen aan en dat is wel handig als je die ook weet en niet alleen de positieve dingen. Laten we beginnen met het aspect: 'Kracht'; een laptop heeft maar een beperkt aantal krachten in zich. Het is vooral bedoelt om onderweg te werken en niet om te gamen, natuurlijk er zijn wel laptops waarmee je op kunt gamen, maar dat is ook niet helemaal zoals je kunt gamen met een normale computer oftewel een desktop pc. Dan komen we aan bij het aspect scherm. Je gaf zelf al aan dat je bij een laptop ook een scherm krijgt die je bij een normale computer nog moet kopen, maar geloof me deze is echt wel verekend met de prijs van een normale desktop computer, waarom zouden ze laptops duurder maken met minder prestaties? Precies, omdat ze je doen geloven dat er veel in zit, maar meestal is het gewoon massa productie en de schermen zijn ook nog niet zo perfect. Natuurlijk zitten er goede tussen, maar voordezelfde prijs wat jij voor een laptop scherm betaald kan je voor datzelfde geld een betere desktop scherm kopen. Kijk dus naar de grootte en de kwaliteit van het scherm, want je weet wat ze zeggen; Goedkoop is vaak achteraf duurkoop. De snelheid van laptops ligt vaak ook achter die van een desktop pc, maar vertrouw er maar op dat je kunt webdesignen en dat je kunt gamen, maar let wel op dit zal vrijwel altijd in de laagste stand moeten, omdat een laptop vaak gebruik maakt van het onboard video geheugen en dat snoept weer van je pc af en dan kom je uit op hetzelfde liedje. Ook heb je te maken met diverse dingen in een laptop, maar goed; het is eigenlijk alleen maar handig als je veel op reis bent of als je het voor je werk nodig hebt. Anders is een desktop gewoon veel beter, want je betaald met een laptop veel meer voor de hardware die je normaal in tweevoed zou kunnen kopen bij een online shop. Reageren
peter99 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 thanx voor de uitleg Ik heb (zoals sommige misschien al weten ) een klein webdesign bedrijfje ,en als ik weg ben moet ik alles wel draaiende houden (dus geldzaken en dat voor zooi) ,en als ik een laptop heb , kan ik misschien wel zeker zoveel verkopen dat ik de pc er gewoon bij kunnen kopen (kunnen ze vriendjes worden ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.