ACID Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Eey, ik heb een vraagje, ik heb Vista vroeger speelde ik altijd gta sa/mta sa/sa-mp maar werkt dit ook op Vista ? Reageren
Erulezz Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Probeer het uit .. >>> Door Dutchy3010: Als je een antwoord niet weet, post dan ook niet, aub... .<<< Reageren
Sseb Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Nee hij werkt niet op vista !!!!! ff gezogd op google hij doet het ook niet met Crack no cd dus das jammer Reageren
mike112 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Tja je had beter even kunnen wachten met vista kopen doe ik ook. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik denk het wel hoor. Het is de opvolger van Windows XP. Het ligt er ook een beetje denk ik aan welke computer je heb. Je hebt minimaal 512 MB systeemgeheugen nodig. Dan is alles snel. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik speel nu Vice City en die doet het wel perfect op Vista.. zal het binnenkort proberen met San Andreas Denk het wel hoor.... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Een spel voor windows '98 werkt toch ook op XP? Dan zou iets van XP toch ook zeker op Vista werken Ik heb trouwens nog XP... Reageren
Dx11 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Sorry maar hij werkt wel op vista, net als alle andere spellen vanaf 95, waarom zou je denken? je kan dmv comatibiliteitsmodus je pc voor enkel 1 toepassing (in dit geval san andreas) laten denken/draaien dat je een andere windows hebt, je kan dus instellen dat hij m via een andere windows draait, dat kan in xp ookal, zo kan je dus ook windows 95 spellen spelen... enz enz, (rechtsklik, eigenschappen, compatibiliteit inschakelen) Reageren
Bv202 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 De single player werkt wel op vista denk ik, maar MTA werkt er NIET op. Je moet wachten tot er een update komt dat het wel gaat. Voor SA:MP weet ik het niet... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Een spel voor windows '98 werkt toch ook op XP? Dan zou iets van XP toch ook zeker op Vista werken Ik heb trouwens nog XP... Niet altijd.. GTA2 deed het bijvoorbeeld ineens niet op XP Reageren
Dx11 Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Een spel voor windows '98 werkt toch ook op XP? Dan zou iets van XP toch ook zeker op Vista werken Ik heb trouwens nog XP... Niet altijd.. GTA2 deed het bijvoorbeeld ineens niet op XP oow jawel hoor, ik heb m er hier ook opstaan, denk aan de compatibiliteitsmodus mta doet het ook, zelfde als hierboven... Bewerkt: 6 februari 2007 door DX11 Reageren
Dikbuik Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 (bewerkt) Een spel voor windows '98 werkt toch ook op XP? Dan zou iets van XP toch ook zeker op Vista werken Ik heb trouwens nog XP... Niet altijd.. GTA2 deed het bijvoorbeeld ineens niet op XP oow jawel hoor, ik heb m er hier ook opstaan, denk aan de compatibiliteitsmodus mta doet het ook, zelfde als hierboven... en je kan ook de gratis rockstar unlimited versie downloaden Bewerkt: 6 februari 2007 door Dikbuik Reageren
exa Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 (bewerkt) Bij mij werktie niet godsamme MTA dan he Bewerkt: 25 februari 2007 door exa Reageren
Dx11 Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Bij mij werktie niet godsamme MTA dan he klik rechts --> eigenschappen --> compatibiliteitsmodus. kies windows xp nu doet hij het wel. Reageren
Fuffie Geplaatst: 25 februari 2007 Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Ik denk wel dat ie lukt want anders hadden ze hem niet gemaakt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.