cliffkeeeuh Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 je moet 50 snapshots halen in het spel maar wat bedoeld men met dit? Wie kan mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 (bewerkt) Je moet met een fototoestel 50 van die ronde witte dingetjes fotograferen in SF. Bewerkt: 21 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Ronde Witte Dingetjes???? Waar zie je die dan, op je map??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Nee Hier is een foto van zo'n dingetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 ik vind hetb een beetje dom van R* om die snapshots ik vind het er niet uitzien maarja die horseshoes en tag sprays die zien wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.