Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Ik ben nieuw op de forum hier maar niet met gta natuurlijk ... Ik kom van belgie, modding is mijn ding maar ik ben nog niet bekend met alles te modden ofzo ...

uh, mijn vraag luid ...

ik speelde graag met predators ( yautja ) zoals je kan zien in predator cj , avp en avp2. Ik zou graag een model van een van deze spelletjes in gta san andreas krijge. is dat mogelijk? ik heb de predator cj models niet maar wel van avp2. lijkt me goed genoeg voor te gebruiken in het spel, als het mogelijk is. of is cj alleen maar te skinnen? de bedoeling van dit is ... een predator cj single player mod van te make. maar ik weet nog niet mijn weg met gta sa modding dus kom ik het liever vrage voor ik iets verkeerd doe ... als ik dit gedaan krijg wil ik de IRvision model en vision gebruike voor een soort van pred helm met vision van te maken. maar is het mogelijk deze predator model te vervange met cj of alleen maar te skinnen? zowel ... kan iemand mij beter details uitleggen of een idee er van geven?

ik ben in het bezit van 3d studio max en milkshape 3d als deze moete gebruikt worden ...

alvast bedank.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...