michiel83 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 weet iemand wat vc ongeveer kost in de winkel nu? >>> Door Dutchy3010: Even afgesplitst van het Savegame Aanvraagtopic en naar general verplaatst, zodat het topic daar uitsluitend Savegame Aanvragen bevat .<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 weet iemand wat vc ongeveer kost in de winkel nu? Ik heb Vice City in verschillende winkels gezien voor de prijs van € 9.99. Vice City is nog redelijk vekrijgbaar. Je kunt Vice City halen in verschillende winkels zoals Bart Smit, Free Record Shop, Intertoys en nog een paar winkels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michiel83 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 ok dat is wel ok dan koop ik hem voor de pc kan ik gelijk met savegames werken merci he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 Bij mediamarkt zelfs €8.99 daar hebben ze ook gta3 nog... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoenKucharek Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) >>> Door Dutchy3010: Illegale content verwijderd.<<< Bewerkt: 5 februari 2007 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Dat is illegaal en dus niet toegestaan op dit forum . >>> Door Dutchy3010: Hou in het vervolg je commentaar even voor je svp, want je hoeft niet bang te zijn dat de crew het niet op kan lossen .<<< Bewerkt: 5 februari 2007 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.