Jump to content

Wallpaper Midibike!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey allemaal. Ik ben gister een beetje dingen gaan leren gebruiken in Photoshop. Gister heb ik dus mijn midibike uit een foto gehaald en in een simpele background gezet.

De background is gewoon zwart met een witte brush die als lichtbron geld en de achtergrond is 700px bij 700px.

De midibike is het eerste wat ik ooit als render heb "uitgeknipt', dus vind ik het wel goed gelukt.

Het zijn eigenlijk 2 layers, maar ik heb er niet verder aan geklooid omdat dit rustig was. Dus nu heb ik een zwart bureaublad met dit plaatje gecentreerd in het midden.

wallpaperdv2.png

Rates en tips zijn van harte welkom! :Y

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Hey, ik doe de eerste rate wel :). Allereerst wil ik zeggen dat het een mooie midibike. Hij ziet eruit als een normale motor met wat kleine wielen eronder :puh:. Je hebt er niet zoveel aan gedaan, maar dat heb je zelf ook al vermeldt. Je zei dat dit een rustig plaatje was, nou dat is het zeker. Je render is mooi gerenderd. Alleen ik zie de achterkant van de bike niet zo goed. Misschien had je je achtergrond iets lichter kunnen doen, zodat de achterkant ook zichtbaar was. En misschien had je je lichtbron beter met lensflare kunnen doen. Toch over het algemeen een leuk plaatje.

Ik zeg een... 7/10

Geplaatst:

Erg leuk gemaakt, ook de render heb je mooi uitgeknipt. Ook het licht op de achtergrond is wel geining. :puh:

Misschien zou een donkere kleur achtergrond het ook mooi maken, bijvoorbeeld bordeaurood. ;)

Ik vind je kunst weer minstens een 8,5/10 waard! KUTGW

Geplaatst:

Het is normaal dat je zo een resultaat hebt maar volgende keer zorg ervoor dat je achtergrond meer gevult is dat maakt een mooier effect .De rest vind ik wel goed .

Ik vind je eerste creaties toch nog goed ik geef je een 7/10 KUTGW

Greetings Syfes :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...