Ophion Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Hallo! Ik zag op een site met stunt filmpjes iemand die had een rode snelheids meter. ik heb veel gezocht op google kon niets vinden en ook niet met de zoekfunctie kon ik niets bruikbaars vinden. Mijn vraag is waar is die rode speed meter te vinden ? Als je er zelf een hebt post svp hier een berichtje! Reageren
Twankala Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) in onder andere dit topic zie je wel dingen... en bij de zoekmachine, gewoon snelheidsmeter intypen. hier staan er al heel veel bij EDIT: je zegt dat je de zoekmachine al hebt gebruikt, maar niks gevonden. dus ik vind iets met de zoekmachine, en dat zeg ik tegen je. als je dit soort antwoorden hebt als hieronder, vind ik dit een onnodige topic, en maar bedankt voor je hulp ofzo is altijd wel aardig!!!!!!!!!!!!!!!!!! edit 2: oke, ik hou me mond, het is jouw topic, maar ik had de edit al neergezet voordat jij je edit erbij hebt gezet. maar ik stop er wel mee Bewerkt: 5 februari 2007 door twankala Reageren
Ophion Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) hierWat denk je .. ik ben dom ? Nee, niet echt. ik heb het topic al vaak bekeken en daar staat ook een link van een ambulance met een plaatje van dat snelheidsmetertje.... ik post zo even de pm van Bling ... w8 ff Dit is 1: Jovu123 Trouwens.. Er is nu ook weer een topic over zo'n rode snelheids meter en ik wil hem ook wel maar zoekfunctie vind niet wat ik moet vinden ^0^ Bling Kijk nog maar eens in dat topic, daar heb ik het even uitgelegd met mijn modtag onder jouw bericht. Dat topic waar ik naar link, daar moet je in het bericht van Mario kijken. en 2: Vraag het even hier , door een topic daar aan te maken. Ik heb er namelijk zelf ook niet veel verstand van modden. @ op joun edit: God .. er is niets mis met de Zoekfunctie maar met de topics .. Hier is geen 1 duidelijke topic over die rode snelheids meter. Dus waar maak je je druk om ? Ik moest van Bling zelf hier posten dus doe ik dat .. is het nog niet goed. Nou als je het zelf er niet mee eens bent dan hoeft 't van mij ook niet meer! Bewerkt: 5 februari 2007 door jovu123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.