Jump to content

instalatsie probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik doe de sa disc in mn dvd-r speler maar dan gebeurd dr nix ik heb hem met zo'n cd doekje sgoongemaakt maar nog geen reactie :ch:

kan iemand helpen

Bewerkt: door Brinkyboy009
Geplaatst:

Hey,

Jij hebt een probleem wat heel gemakkelijk te verhelpen is, namelijk een dvd-rom kopen!

Want zoals ik lees steek jij de san andreas disc in je cd-rom, en voor san andreas heb je een dvd-rom nodig.

Als je nog problemen hebt, stel ze maar!

GTA-Freak2

EDIT: Als je overweegt om een DVD-rom te kopen, zou ik er eentje pakken die ook een brander heeft, >>> Door Dutchy3010: illegale content verwijderd.<<< Zo eentje kost ongeveer 35euro. Dus dat valt nog redelijk mee!

Geplaatst:
Hey,

Jij hebt een probleem wat heel gemakkelijk te verhelpen is, namelijk een dvd-rom kopen!

Want zoals ik lees steek jij de san andreas disc in je cd-rom, en voor san andreas heb je een dvd-rom nodig.

Als je nog problemen hebt, stel ze maar!

GTA-Freak2

EDIT: Als je overweegt om een DVD-rom te kopen, zou ik er eentje pakken die ook een brander heeft, >>> Door Dutchy3010: illegale content verwijderd.<<< Zo eentje kost ongeveer 35euro. Dus dat valt nog redelijk mee!

ik bedoelde eigenlijk een dvd-r had erover heen gekeeken :$

Geplaatst:

Beste Brinkyboy009,

Als ik jou probleem zo bekijkt denk ik dat het probleem zich bij de DVD zelf ligt. Om uit te kunnen sluiten dat hij probleem bij je dvd-speler licht moet je even een andere DVD erin doen en kijken of hij deze wel pakt. Wat je ook kan doen is de SA-DVD in een andere computer doen en kijken of hij hem nu wel pakt.

Als je SA-DVD inderdaad "kapot" blijkt te zijn moet je helaas een nieuwe aanschaffen. De prijs ligt rond de 25 euro. Ook heb je dan een versie 2, minder bugs dus.

Succes ermee,

Ikkes.

Geplaatst:
Beste Brinkyboy009,

Als ik jou probleem zo bekijkt denk ik dat het probleem zich bij de DVD zelf ligt. Om uit te kunnen sluiten dat hij probleem bij je dvd-speler licht moet je even een andere DVD erin doen en kijken of hij deze wel pakt. Wat je ook kan doen is de SA-DVD in een andere computer doen en kijken of hij hem nu wel pakt.

Als je SA-DVD inderdaad "kapot" blijkt te zijn moet je helaas een nieuwe aanschaffen. De prijs ligt rond de 25 euro. Ook heb je dan een versie 2, minder bugs dus.

Succes ermee,

Ikkes.

ow kut das balen heb hem van een vriend gekocht en die zi j datie nog goed was ok ik haal wel een niewue

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...