peter99 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 ik heb een vraag (ja ik heb gezocht) Kan je gta VCS modden ??? zoja hoe ? Ik denk dat het hier goed staat , of niet ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Waarom zou dit niet kunnen ? Voor VC bestaan er ook mods, en je kunt ze zelfs op deze site vinden! bij de downloads vind je dit: klik hier. Hier vind je ze wel in mindere mate. Door google heb ik ook deze of bijvoorbeeld deze gevonden. GTA-Freak2 Edit: oei, niet goed gekeken! Sorry! Maar ik denk dat SummerBase wel alles goed heeft uitgelegd! Bedankt SummerBase! Bewerkt: 5 februari 2007 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 Normaal gesproken kun je GRA VCS niet modificeren op grafisch gebied, maar wel op script gebied. Denk aan de cheatdevice. Je kunt denken dat is gewoon een programma dat er voor zorgt dat je leuke dingen in het spel: 'GTA Vice City Stories' kunt doen, maar het is eigenlijks niks anders dan een mod(ificatie). Waarom ik dit nu tegen je vertel? Nou... In de Cheatdevice kun je als het waren zelf een beetje modden, je kunt eigen constructies bouwen waar je dus over heen kan lopen. Zo kun je een grote looping maken of een grote trechter, verzin het maar. Het is vrijwel allemaal mogelijk met de Cheatdevice. Ook zijn de cheats in de cheatdevice erg handig en grappig in sommige gevallen, alleen het enige nadeel is dat je hierbij moet downgraden en vervolgens moet upgraden naar een andere firmware, maar daar gaan we het verder niet over hebben. Verder is het nog niet gelukt op het GTA3.img archief van het spel te openenen, echter is eht wel mogelijk om de main.scm met het scm script aan te passen, maar dan moet je het wel emuleren in je PSP. Normaal gesproken zou je dus kunnen zeggen dat het niet kan, maar sommige dingen zou je dus wel aan kunnen passen, maar hoe dit werk; dat zou ik niet weten, en hier geven wij op dit forum ook geen ondersteuning toe, omdat je programma's moet gebruiken die Sony verboden heeft. Ik wens je naast dat veel succes. @ GTA-Freak2: Het gaat hier om VCS, niet om VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 illegaal dus die progjes , daar begin ik dus niet aan wat houd firmwire eigenlijk in ?? en voor je gta VCS kan spelen op je psp moet heb toch upgraden naar 2.81 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 Hey, Met Cheatdevice kun je onderandere de zwaartekracht instellen, die ene robot, die in een van de laatste missies komt, kun je dan ook mee rondrijden... Over dat upgraden kun je veel in dit topic kijken. Daar staat alles uitgelegd hoe je zonder firmware 2.81 VCS kunt spelen. GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Daar zit echter juist het probleem . De Cheatdevice in GTA : Liberty City Stories die draait op een bug in de firmware, dat bugje is er in firmware 2.81 echter uitgehaald. Als je VCS wilt spelen dan moet je upgraden naar 2.81 en vervalt de mogelijkheid om de Cheatdevice van zowel VCS én LCS te draaien. Wat je daartegen kan doen is downgraden, maar daar praten we langs de forumsluizen niet over. De defintie van ' Firware ' is overigens de volgende : Firmware is ingeprogrammeerde software.De software is vastgelegd in de hardware. Dit kan op eenmalige basis geschieden, maar moderne technieken zoals flashgeheugen maken het ook mogelijk om de firmware te vernieuwen. De EEProm wordt dan geladen met het nieuwe programma. Met andere woorden ; Firmware is dus een soort Windows op de PlayStation Portable. Als je echt niet wilt upgraden naar 2.81, zodat je dus ook de Cheatdevice kan blijven gebruiken, kan je altijd eens proberen wat in filmpje word gedaan. Daar word dmv de Demo - Disc van je PSP GTA : VCS gedraaid op een PSP met firmware 2.71. Dit is volgens mij ook niet illegaal?>>> Door SummerBase: Dat is inderdaad niet illegaal Nicsan, want het is je eigen schuld als de UMD ervan beschadigd. Je hebt toch betaald voor je spel en je past de hoofdsoftware van de PlayStation Portable niet aan. <<< Bewerkt: 5 februari 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.