koentje koene Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik ken maar niet al die rode dingen pakken bij de nrg 500 challenge kan iemand mij een paar handige tips geven alvast bedankt. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Zelf heb ik deze nog nooit gespeeld, maar op WikiGTA vind je bijna alles over GTA. Als je dan zoekt kom je op de pagina waar jij een vraag over stelde. deze pagina wel te verstaan. Hier is alles uitgelegd over deze zijmissie met afbeeldingen, tips... GTA-Freak2 Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Het is inderdaad een lastige challenge. Naast de uitleg op Wikigta kun je ook eens naar deze of deze video kijken. Misschien dat het je wat helpt. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Het is al heel lang geleden dat ik deze challenge heb gedaan, maar ik heb nog wel een paar tips voor je. Het slimste is om als eerst alle makkelijke corona's die in het droogdok en er rondom liggen te pakken, hierdoor verzamel je veel tijd om de moelijkere corona's te pakken. Ik heb ook nog even op Wikigta daar staan deze tips: - Pak eerste alle makkelijke corona's, die rondom de droogdok en erin liggen. Je verzamelt op die manier voldoende tijd om daarna de moeilijke zwevende en hoge corona's te pakken. - Om de hoge corona's op de randen te pakken, moet je zo recht mogelijk ervoor staan. Rijd nu zover mogelijk achteruit tegen de wand aan. Als je niet meer verder kan, geef je ineens veel gas. Nu rijd je de wand op aan de andere kant. Nu stunt je door de andere corona heen, en heb je hem gepakt. Voor die corona's op de ronde wand is een ander trucje (zie hieronder). - Als je de corona's op die ronde wand wilt pakken, moet je helemaal achter in die bak beginnen, waar die soort sluit-deuren zitten. Ga bijvoorbeeld aan de linkerkant staan. Geef nu ineens plankgas, als je dan de corona wilt pakken ga je ineens naar rechts. Nu rijd je de rechter wand op, je rijdt dus scheef van links naar rechts over de wand. Je stunt nu scheef, en dan ga je door de corona die op de ronde rand zit heen. Vaak zie je de schaduw van de corona's wel op de grond, hierdoor weet je precies waar je met een hoge corona moet gaan rijden. Veel succes ermee! Indien het echt niet lukt kun je hier je savegame plaatsen, zodat iemand anders hem haalt. Kijk hier voor meer informatie. Nogmaals veel succes! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 is er een cheat code voor de nrg 500 of een andere motor gta sa (XBOX) Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Nee dat is jammer genoeg niet mogelijk, je kan wel heel wat andere voertuigen spawnen met een cheat, maar niet de NRG-500. Deze voertuigen kun je wel spawnen met behulp van een cheat: - Hunter - Tanker truck - Rhino (Tank) - Rancher - Bloodring Banger - Caddy - Hotring #101 - Hotring (andere versie) - Limousine - Monster - Stuntplane - Quad - Hydra - Vortex (hovercraft) - Dozer Kijk even op deze pagina voor alle cheats voor de Xbox. Reageren
Dx11 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Zie ook deze video daar word het allemaal uitgelegd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.