Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Titel zegt het waarschijnlijk akl. De Tanker uit Tanker Commander (zo heet die auto volgens mij) is kogelvrij. De missie ging weer eens verkeerd, mission failed, dus ik werd zo boos dat ik hem wou afknallen (de auto). Na 46727903 kogels nog steeds niet kapot... ik weet alleen niet of dit alleen zo is als je mission failed krijgt. Al bekend? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik weet dat er ergens op WikiGTA een pagina was waar alle BP/EP/FP/DP voertuigen stonden, ik heb gezocht, maar niets gevonden...En dat rijmt Reageren
Dexist Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Titel zegt het waarschijnlijk akl. De Tanker uit Tanker Commander (zo heet die auto volgens mij) is kogelvrij. De missie ging weer eens verkeerd, mission failed, dus ik werd zo boos dat ik hem wou afknallen (de auto). Na 46727903 kogels nog steeds niet kapot... ik weet alleen niet of dit alleen zo is als je mission failed krijgt.Al bekend? wat probeer je hier nou te zeggen je zegt al dat die tanker kogelvrij is, dus dan is het ook neit zo gek dat je hem niet kapot kan krijgen met kogel aangezien hij kogelvrij, is maar misschien bedoel je wel wat anders... Bewerkt: 5 februari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Titel zegt het waarschijnlijk akl. De Tanker uit Tanker Commander (zo heet die auto volgens mij) is kogelvrij. De missie ging weer eens verkeerd, mission failed, dus ik werd zo boos dat ik hem wou afknallen (de auto). Na 46727903 kogels nog steeds niet kapot... ik weet alleen niet of dit alleen zo is als je mission failed krijgt.Al bekend? wat probeer je hier nou te zeggen je zegt al dat die tanker kogelvrij is, dus dan is het ook neit zo gek dat je hem niet kapot kan krijgen met kogel aangezien hij kogelvrij, is maar misschien bedoel je wel wat anders... Dat de tanker kogelvrij is, en dus niet met kogels kapot te krijgen is. Omdat ik erop schoot kwam ik erachter dat hij kogelvrij was Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Nou ik heb wel eens een tank kapot geschoten, koste me ontzettend veel minigun kogels en wat molotovs Shit: lees het nog eens door, en lees dat het om een tanker gaat. Zeker zo'n vrachtwagen. Excuses maarja van de tank wordt ook gezeecht dat ie kogelvrij is Bewerkt: 5 februari 2007 door KrimpenDrummer Reageren
Koen729 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 De tank ís kogelvrij. Hij is bepantsert. Dit is (volgens mij) de enige wagen die altijd kogelvrij is. Reageren
Dx11 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 De tank ís kogelvrij. Hij is bepantsert. Dit is (volgens mij) de enige wagen die altijd kogelvrij is. hij is alleen niet vlam vrij, met een flame-trower of moletov cocktails is hij zo kapot Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ook als een tank omvalt, is het vaak snel afgelopen. Dat die Tanker inderdaad kogelvrij was wist ik toevallig, aangezien ik die missie gisteren nog eens gespeeld heb, en ik toen ook 'Mission Failed' op mijn scherm gedrukt kreeg, waarna ik getracht heb de Tanker naar de eeuwige jachtvelden te helpen. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) De tank ís kogelvrij. Hij is bepantsert. Dit is (volgens mij) de enige wagen die altijd kogelvrij is. hij is alleen niet vlam vrij, met een flame-trower of moletov cocktails is hij zo kapot de tank is kogelvrij, dus niet vlamvrij. @ DX11: ok, sorry :$ overheen gelezen Bewerkt: 5 februari 2007 door blokcement Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Daarvoor schiet die auto die achter je aan komt niet op je maar ramt tie je gewoon. Je moet die tanker gewoon netjes houden. Gewoon rijden is die missie meer niet. Saai. Reageren
Dx11 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) De tank ís kogelvrij. Hij is bepantsert. Dit is (volgens mij) de enige wagen die altijd kogelvrij is. hij is alleen niet vlam vrij, met een flame-trower of moletov cocktails is hij zo kapot de tank is kogelvrij, dus niet vlamvrij. dat zeg ik, aapje! aapje = van na-apen (niet als scheldwoord bedoelt) >>> Door Dutchy3010: En deze post is nog veel erger als gewoon even duidelijk maken wat iemand bedoeld. Graag in het vervolg dit soort commentaar niet meer posten, als je het graag wilt zeggen dan doe je het maar via PM.<<< Bewerkt: 5 februari 2007 door Dutchy3010 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Nou, ik heb weleens 4 tanks naar de voertuighel geholpen. Alleen heb je nodig: Code onsterfelijkheid, en een heat seeking bazooka en oneindig ammo. Schiet tien keer of meer achtermekaar en die tank is morsdood Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 (bewerkt) Ahum, het gaat hier dus over de Tanker uit de missie Tanker Commander en niet over de Rhino (Tank). Bewerkt: 7 februari 2007 door Big Boss Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Oke Oke, nu begrijp ik het niet meer. Is het nou de Tankerwagen of een militaire tank? Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Een Tanker... Lees goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.