BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Klopt het dat in SA maar 1 type Sniper Rifle zit? Ik dacht eigenlijk aan het begin van het spel zo'n zelfde als in VC te hebben, maar kan hem niet niet vinden / kopen. Iemand anders hem ook gezien of herinner ik me alleen spoken? Reageren
Redbullcola Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 ik denk dat je spoken ziet Reageren
Autodiefje Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 In Vice City waren er inderdaad verschillende Sniper Rifles, maar hier is er maar 1. Je hebt wel nog een Country Rifle. Reageren
djvanrijn Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Je kunt deze sniper trouwens gratis vinden. Neem de trein naar "Market Station". (of ga daarheen in ieder geval) Als je het station uit stapt, dan zie je een groot gebouw met de letters "Stage 25". Loop daar naar toe. (om de muur met prikkeldraad heen). Dan zie je een trap tegen het gebouw staan. Helemaal bovenaan die trap ligt een sniper! Reageren
Decepticon Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Ben er ook nog maar 2 tegengekomen en dat zijn dezelfde ja. Die in de tvstudio en die je krijgt door je snapshots te doen. Volgens mij is er dus ook maar 1soort greetz Reageren
DAMoNe Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 hij ligt ook op het dak, tegenover pier 69 Reageren
CJ-SA Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Er zijn maar 2 rifle's waarvan 1 een sniper rifle Reageren
lepertum Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 Op de plaats waar je de cropduster kan vinden ligt hij ook, in dat schuurtje (nabij "The Farm in Flint County is dit) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.