kevin software Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 wie weet waar ik een mod kan downen dat er autos achter in de adroma kunnen Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik denk dat je de 'Andromada' bedoelt, dat is een groot vliegtuig in 'GTA San Andreas', bedoel je dat niet? Negeer dit bericht dan maar. Ik heb hier echter nog nooit van gehoord, maar misschien ken je het wel: 'google.nl', daar kan je met en simpele zoekactie op eigenlijk alles uitkomen wat je moet zoeken. Ik heb dus in de zoekbalk ingevult: 'Adromada Mod' en al snel kwam ik uit op 'deze' link. Ik zou zeggen download het bestand en zet het in je GTA3.img met de IMG-tool dan moet het mogelijk zijn, lees ook de readme van het bestand door. En omdat ik eigenlijk niet weet hoe deze mod heet of werkt kan het wezen dat jij wat anders bedoelt, dan moet je nog even wachten totdat iemand die het wel weet post. - Je had trouwens ook wel even de zoekmachine kunnen gebruiken, want dit is volgens mij al eens vaker behandelt. - @ hieronder: Ik hoop dat je mijn post gelezen hebt? Want daar heb ik toch duidelijk aangegeven waar je het kunt downloaden... Reageren
kevin software Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Kijk es! maar waar kan ik het downen?. >>> Door Bling: Lezen kan handig zijn, want in bovenstaande post staat duidelijk uitgelegd waar je de mod kunt downloaden. <<< Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Nergens in dat topic ... Wel >>>hier<<<! Uit de post hierboven :$... Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hey hallo, ik snap wat je bedoelt, dus voertuigen vervoeren met de Andromada heh? Ik heb vaak met die mod gevlogen en vervoert. Je kan ongeveer een auto en twee of drie motors vervoeren. En niet vergeten je laadruimte dicht te doen want ik ben een keer vergeten het dicht te doen en mijn Infernus viel naar beneden en.............dag infernus Reageren
Dx11 Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Hey hallo, ik snap wat je bedoelt, dus voertuigen vervoeren met de Andromada heh?Ik heb vaak met die mod gevlogen en vervoert. Je kan ongeveer een auto en twee of drie motors vervoeren. En niet vergeten je laadruimte dicht te doen want ik ben een keer vergeten het dicht te doen en mijn Infernus viel naar beneden en.............dag infernus kan je zo niet bommen maken? rokende auto achterin zetten, opstijgen, en dan boven de stad de klep openen dan heb je een atoombom zou er niet zo'n mod voor vc zijn? zou ik graag willen (heb sa niet op pc) Reageren
Twister24 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Kan je ook ergends de ANDROMADA vinden?? Ik wil er graag in vliegen maar waar kan ik heb vinden?? Ik heb nog geen andere eilanden vrij gespeeld en de missie die ik nu moet doen is Cesar Vialpando Kan dit zonder Mod te downloaden?? Zo ja, het mag wel met cheats zijn!!! Geef andwoord waar hoelaat wanneer!!! Groetjes van mij!! Reageren
Preddy Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Kan je ook ergends de ANDROMADA vinden??Ik wil er graag in vliegen maar waar kan ik heb vinden?? Ik heb nog geen andere eilanden vrij gespeeld en de missie die ik nu moet doen is Cesar Vialpando Kan dit zonder Mod te downloaden?? Zo ja, het mag wel met cheats zijn!!! Geef andwoord waar hoelaat wanneer!!! Groetjes van mij!! Je kan helaas niet zonder een mod in een Andromada vliegen. Het heeft geen plek waar hij spawnt of waar je hem soms kan vinden. Ik heb wel eens gelezen dat het hoog in de lucht vliegt soms als je speelt, maar daar heb je verder ook niks aan. Ook met cheats kan je er geen krijgen. Verder in de storyline kom je nog wel eens met het vliegtuig in aanraking maar dat kan geen vliegen genoemd worden. Reageren
Ophion Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 ik heb een vraag .. moet ik met die mod wel een nieuw game starten ? Grtz Jeroentje ! Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 ik heb een vraag .. moet ik met die mod wel een nieuw game starten ?Grtz Jeroentje ! Nee dat is niet nodig. Deze mod vervangt alleen .Dff en .Txd bestanden in je GTA3.img. Dus het is niet nodig om een nieuwe game te starten, dit gebeurd alleen bij mods waarbij je de 'Main.scm' of de 'Script.img' moet vervangen Reageren
osmgek11 Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 bij mij vallen de auto en motors eruit ik doe wel altijd de laatklep digt Reageren
Ophion Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 ik heb nog een vraag, hoe doe je de klep open? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 ik heb nog een vraag, hoe doe je de klep open? Met de numlock toets 2. Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Is Andromada ook op de ps2 verkrijgbaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.