kwaakje Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Hallo, Ik wil graag een auto of een motor modden in GTA SA. Hoe kan ik dat het beste doen. Welke programma's heb ik er voor nodig? (ik heb 3dsMax trial net gedownload)... Alvast bedankt... :$ Reageren
Nickonly Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Een auto moden is een van de moeilijkste dingen van het modden, dus niet echt iets voorals je net met modden begint. Ik zou beginnen met oefenen van modeleren in 3dsmax, en daarna wat simpele dingetjes van wapens vervangen of een ander object ingame zetten. Pas als dat goed lukt zou ik beginnen met auto's. Dus als je auto's wil gaan modden, moet je eerst wat ervaring van zaken krijgen. Veel handige dingen staan in de Master Tutorial List. En het "eigenlijke" andwoord op je vraag: Benodigde progamma's: - 3dsmax (heb je dus net) of Gmax (> Voor het moddeleren en texturen) - TXDtool (> om van textuurs TXD bestanden te maken) - KAM's GTAscripts (> om je moddels naar .COL en .DFF te exporteren) - IMGtool (> om bestanden aan de IMG bestanden toe te voegen) Weet je niet waar je ze kan vinden? Dan is Google je grote vriend. Nickonly. Bewerkt: 5 februari 2007 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.