Jump to content

Gele streep

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet precies of het hier moet maar..

Ik was bezig iets te installeren en dat ging fout, die installatie duurde gewoon te lang. Ik kon die installatie ook niet annuleren of zo. De computer kon ik ook niet eens normaal afsluiten, hij deed gewoon niks. Dus drukte ik gewoon op de knop. Ik startte hem weer op en er zat gewoon zo'n gele streep op mijn beeldscherm. Ik weet niet hou het nou precies komt. Ik weet ook niet of het nou me beeldscherm of me computer is. Ik dacht zelf mijn beeldscherm omdat als ik alleen het beeldscherm aan zet die streep er al zit. Maarja ik weet niet precies hoe dit komt. Of mijn beeldscherm ineens kapot is of zo, ik heb geen idee.

Bedankt.

Geplaatst:

Ik weet niet of het jullie enige PC is, zo niet probeer je monitor even aan te sluiten aan één van de andere PC's Als bij het opstart scherm (Dus wanneer Windows nog niet geladen is) Die streep er ook zit dan ligt het denk ik aan je monitor

Geplaatst:

De oplossing: maak er eens een screen van, staat de streep op de screen? dan ligt het aan de pc, staat de streep niet op de screen? dan ligt het aan het scherm ;)

Geplaatst:

Ja ik denk dat het het beeldscherm is, heb net een screen ervan gemaakt. Die streep komt er niet op. Raar dat het beeldscherm ineens kapot is...

Bedankt allebei.

Geplaatst:
Ja ik denk dat het het beeldscherm is, heb net een screen ervan gemaakt. Die streep komt er niet op. Raar dat het beeldscherm ineens kapot is...

Bedankt allebei.

Het hoeft niet persé aan je scherm te liggen. Probeer eens een andere videokabel, misschien is die kabel wel stuk. Ligt het niet aan de kabel kan het ook nog aan je videokaart liggen. Gewoon even een ander scherm aan je pc en je kan het checken.

Overigens, dat je beeldscherm of iets anders in je pc het begeeft hoeft niets te maken te hebben met het op dat moment installeren van iets. Dat kan ook puur toeval zijn.

Geplaatst:

Gele streep????

Kan niet aan je kabel noch aan je scherm liggen.

Ik zou het eerder zoeken in een virus o.i.d., anders je videokaart.

Wanneer begint de streep? direct als je hem aandrukt? of pas zodra windows is opgestart?

Geplaatst:

Gelijk als je het scherm aanzet.

Ja ik zal ook wel proberen om dit scherm aan te sluiten op de computer beneden.

Geplaatst:

Nou ik er nog eens over denk, de fout kan eigenlijk best in het scherm zitten (lijkt mij nog de enige mogelijkheid) Het lijkt me een vreemde fout, aangezien de streep geel is. Wat dus niet een van de primaire kleuren van het beeldscherm is. (rood Groen Blauw)

Is de streep perfect scherp of is hij wazig aan de randen?

Is het een gele waas of echt een vullende streep?

Geplaatst:

De streep is scherp, en vullend. Hij verkleurd ook een beetje. op mijn achtergrond is ie geel, als ik een ander venster open dan wordt ie lichter, heel licht geel.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou niet weten waar het aan ligt, misschien kun je het scherm even ontladen? Meestal is in het menu van het scherm een optie genaamd M-degauss ofzo. Deze ontlaad het scherm, misschien dat het helpt. :Y

Bewerkt: door -Roy-
Geplaatst:
Weet iemand een website waar je bmw fan artikelen kan kopen

ben namelijk een grote bmw fan

Mvg Cosmo

Nee, denk niet dat het aan de demagnetisering ligt. Ik verdenk eerder de beeldprocessor. Ga eens met je probleem naar Circuitsonline, daar lopen veel electronica experts rond op het forum (waaronder ik) en stel je vraag eens in het TV subforum. Ze zullen je graag willen helpen.

Geplaatst:

Maak is een screen of als de streep niet op de screen staat, neem een foto.

Als je nog garantie heb dan zou ik teruggaan btw!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...