kristof01 Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Hallowkes!! Er zijn bij mij problemen bij msn. Mijn Gateway is offline. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Reageren
T@rget Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Probeer je router te rebooten (of je modem als je geen netwerk hebt) Meestal kun je dat gewoon doen door op een bepaalde knop op je router/moden te drukken Als het niet werkt gewoon ff je hele router resetten (Meestal die zelfde knop, maar dan 10 seconde inhouden [ofzo]) Reageren
ikt Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Meestal zit er ij MSN een probleemoplosser. Daar moet je dan op een knop drukken met een tekst erop dat hij je verbinding repareert. Als dit niet werkt dan moet je naar je netwerkverbindingen en je verbinding herstellen. (Rechtermuisknop ->herstellen) Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 (bewerkt) Al met Google gezocht? Dit zijn daar een paar resultaten van: PC Helper Helpmij Gamevillage En zo kan ik denk ik nog wel even doorgaan met het opsommen van site's waar mensen hetzelfde probleem hebben, en steeds ook maar weer hetzelfde vragen. Kijk gewoon eens al die site's rond, overal staan wel oplossingen, en ze zijn ook echt niet overal hetzelde, dus je kunt van alles proberen. De overige resultaten van Google heb ik hier voor je. Overigens moet ik nog wel zeggen dat ik het ook wel eens heb, en dat het na een tijdje wel weer verholpen is, waarna ik dus weer kan MSN'nen. Ik heb ook nog een tip, en dat is je computer opnieuw opstarten, en even je internet aan en uit zetten (de het knopje bij de modem of de router even uit en aan doen, of even een draadje eruit halen en het er daarna weer indoen). MSN opnieuw installeren kun je ook uitproberen. Dan nog even het laatste, als MSN het een tijdje niet doet, kun je een andere MSN gebruiken die via een internetsite gaat, en dat is bijvoorbeeld Ebuddy. Hiermee kun je dus als alternatief van MSN Messenger gewoon MSN'nen. Veel succes, ik hoop dat je genoeg info hebt, en dat het probleem op te lossen is. [Edit] Neem de info hierboven ook mee om je probleem op te lossen! Bewerkt: 5 februari 2007 door Froodooo Reageren
kristof01 Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 deze sites had ik al bezocht, maar zonder baad. Bij de firewall van Windows (SP2) staat wel dit: http://img116.imageshack.us/img116/7669/naamloosox9.png >>> Door Dutchy3010: Van te groot plaatje een link gemaakt .<<< Reageren
Goliat Geplaatst: 6 februari 2007 Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik zie het volgens mij al, je Anti-Virus is verouderd dit heeft bij mij een hele tijd internet problemen veroorzaakt. De rede hiervan kan ik niet geven, het heeft iets te maken met het feit dat je geen IP krijgt toegewezen van de netwerk provider.. Een nieuw anti-virus programma heeft bij mij toen het probleem opgelost: F-secure Wat ik trouwens erg vreemd vind is dat wanneer de Gate-way offline is internet het helemaal niet meer doet, of is dit bij jou in dit geval ook zo? Je kan gewoon alles aanvinken bij uitzonderingen van je Firewall, of het effect heeft op het wel/niet werken van MSN Messenger durf ik niet te zeggen.. Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2007 Ik zie het volgens mij al, je Anti-Virus is verouderd dit heeft bij mij een hele tijd internet problemen veroorzaakt. De rede hiervan kan ik niet geven, het heeft iets te maken met het feit dat je geen IP krijgt toegewezen van de netwerk provider.. Een nieuw anti-virus programma heeft bij mij toen het probleem opgelost: F-secureWat ik trouwens erg vreemd vind is dat wanneer de Gate-way offline is internet het helemaal niet meer doet, of is dit bij jou in dit geval ook zo? Je kan gewoon alles aanvinken bij uitzonderingen van je Firewall, of het effect heeft op het wel/niet werken van MSN Messenger durf ik niet te zeggen.. Moet ik bij de uitzonderingen van de firewall MSN dan uitvinken? Reageren
kristof01 Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Ik heb een betere Antivirus geinstalleerd en MSN uit de lijst van windowsfirewall-uitzonderingen gezet, maar zonder resultaat Andere sugesties/ideen? BTW: Srr voor de dubbelpost, anders zou hier niemand meer naar kijken. Reageren
Goliat Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Windows Live Messenger moet juist in de lijst van uitzonderingen blijven staan, zet anders heel Firewall even uit om na te gaan of dit ook het probleem is. Bij algemeen in het venster waar je ook uitzonderingen kan vinden kan je Firewall uit zetten. Verder moet je zoals ik zei alles aanvinken bij uitzonderingen, of gewoon Firewall uitzetten zoals ik al zei.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.