.Antonio Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik had deze signature voor SOTM gemaakt, maar ik post hem alvast hier: Wat vinden jullie ervan? Reageren
Goliat Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Ik vind dat je er iets moois van hebt gemaakt Het is alleen dat het of een stock is waar je zoveel an hebt gedaan dat de achtergrond niet goed te zien is, of je signature is teveel op basis van brushes wat natuurlijk wel zonde is. Brushes worden deze dagen alleen nog maar gebruikt voor bepaalde details zoals: Het geven van diepte, vector, versiering etc. De betere signatures van dit moment zijn toch op basis van C4D renders of een goed bewerkte stock waardoor ik ook kan zeggen dat je beter niet kan beginnen met het brushen van een eventuele achtergrond. Ik moet toegeven dat ik dit er wel leuk uit vind zien maar het heeft gewoon onvoldoende 'geliktheid'.. Ook wordt dit beeld versterkt door de té opvallende lichtbron en het te ver inblenden van je render waardoor deze links er niet lekker uitkomt. Verder is de tekst te groot, het font vind ik overigens wel goed uitgekozen. Antonio ziet er dan nog wel leuk uit.. Opzich een mooi geheel alleen als ik de elementen stap voor stap behandel heb ik nog wel wat aanmerkingen zoals ik die hierboven heb genoemd. 7,5 Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Bedankt voor je rate Nog meer rates? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 hier komt er 1 hij ziet er goed uit de tekst is goed, de kleuren en effecten ook eiglijk is eht neit mijn stijl maar toch geef ik het een 8,5 Reageren
.Djanick Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 hey antonio.. ik vond het een mooi plaatje dus dacht laat ik eens voor ander plaatje ervan zoeken zodat ik er zelf ook 1 kon maken.. dit kwam ik tegen: http://www.hollywoodjesus.com/movie/kindom_heaven/poster.jpg vind ik natuurlijk jammer want dat betekend dat je niet veel aan de sig hebt gedaan! alleen een paar effecten erbij gedaan.. maar niet zelf de rander of de BG dus dat vind ik echt een minpunt! daarom krijg je een 6... sorry >>> Door RonaldVC: Plaatje veranderd in een link, geposte afbeeldingen mogen een maximale resolutie hebben van 640x480 pxl. Daarnaast, je kan duidelijk het verschil zien tussen het origineel en de signature van Antonio, diverse filters en nog wat andere veranderingen. Toen ik de signature voor het eerst zag wist ik ook dat de stock de cover is van de film. Een signature hoeft niet altijd een render en een achtergrond te hebben, het kan ook een mooi verwerkte stock zijn. Oh, trouwens, je huidige signature is qua kb's te groot voor het forum, je signature mag maximaal 500x150 pxl zijn, en maximaal 100kb. Even veranderen of weghalen dus.. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.