Jump to content

hulpeloos

Recommended Posts

Geplaatst:

:? ik heb SAMI (San Andreas Mod Installer)

ik heb toen een auto ingeruild voor de majestic en vervolgens heb ik de majestic nog een keer met een andere (gemodde) auto ingeruild. nu heb ik de auto die ik er voor heb ingeruild verwijderd aleen weet in niet hoe ik die andere moet verwijderen, bij sami staat dan dat ik geen auto's meer kan uninstaleren.

kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?

p.s. als je een gemodde auto inruilt voor bijvoorbeeld de majastic, is dan de majestic helemaal uit het spel en staat er stééds die ingeruilde?

Geplaatst:

De laatste vraag wil ik wel beantwoorden de andere niet...

Als je één bestandje van een auto aanpast verandert dat de hele boel. Er zijn geen meerdere Majestic's toch :cab:?

Geplaatst: (bewerkt)

http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...&showfile=7

hier kan je de multi img dowloaden, daar kan je gemakkelijk alle auto's op zoeken en verwijderen als je wil.

deze multi img kan je gewoon willekeurig erges instaleren. als je hem gaat hebt geinstalleerd start je hem op en klik je via bestand op open en zoek je gta3.img op in je gta san andreas map, meestal erges bij data of model ik weet niet precies. En dan krijg je een grote lijst dan kan je zoeken(bij bewerken ) en de gewenste auto vervangen verwijderen weet ik veel wat

Bewerkt: door xSANx-xERWINx

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...