Jump to content

Skin's


GTA Monster

Recommended Posts

Hallo, ik wil een coole skins downloaden voor GTA Vice City maar het instellen bij de map Skins lukt niet.

Kan iemand mij helpen?

Mvg, GTA monster

Je download een skin, en die pak je vervolgens uit. Dat is belangrijk, omdat je het bestandje van de skin nodig hebt. Wellicht was je het vergeten. Dan het bestand dat je krijgt, die moet je in de map 'skin' gooien. Deze map vind je in je GTA Vice City main map. Start GTA Vice city op. Je laad een savegame, en in het spel druk je op ESC. Als het goed is komt nu het menu zichtbaar ga dan naar 'options', en dan naar 'Player skin Setup'. Kies nu de skin die je zo juist hebt geïnstalleerd, druk dan op 'Use skin' en je zal nu met de desbetreffende skin rondlopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik wil een coole skins downloaden voor GTA Vice City maar het instellen bij de map Skins lukt niet.

Kan iemand mij helpen?

Mvg, GTA Monster

Je download een skin, en die pak je vervolgens uit. Dat is belangrijk, omdat je het bestandje van de skin nodig hebt. Wellicht was je het vergeten. Dan het bestand dat je krijgt, die moet je in de map 'skin' gooien. Deze map vind je in je GTA Vice City main map. Start GTA Vice city op. Je laad een savegame, en in het spel druk je op ESC. Als het goed is komt nu het menu zichtbaar ga dan naar 'options', en dan naar 'Player skin Setup'. Kies nu de skin die je zo juist hebt geïnstalleerd, druk dan op 'Use skin' en je zal nu met de desbetreffende skin rondlopen.

Bedank -Matthijs-, nog 1 vraagje met welk progamma moet ik het uitpakken ???

Mvg, GTA Monster

Edit offtopic: Hoe krijg je dat Waarschuwingsbalkje weg ?

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Bedank -Matthijs-, nog 1 vraagje met welk progamma moet ik het uitpakken ???

Mvg, GTA Monster

Ik raad je 'Winrar' aan, dit progamma kan veel bestanden uitpakken. Het is makkelijk te gebruiken en is lekker klein. Je kan Winrar hier downloaden. Je moet dan 'WinRAR 3.61 voor Windows (Nederlandse versie)' hebben. Winrar is erg handig omdat je veel downloads voor GTA met Winrar moet uitpakken. Als je nog niet helemaal snapt hoe Winrar werkt moet je hier even kijken, daar heeft Ikkes het erg goed uitgeld.

Veel plezier en succes met je skin! :)

Edit: Welk waarschuwingsbalkje? Bedoel je de test 'Waarschuwing: (0%)' bij je profiel vak? Wanneer je die bedoeld kan jij hem niet weg doen, dit moet door een Moderator gedaan worden, misschien heb jij ooit eens een warn gekregen voor bepaald gedrag, wanneer je je weer een tijd goed gedraagt zal je warn verminderd worden. Je kan het dus niet zelf doen ;)

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...