Pablo Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 (bewerkt) Ik heb een probleem wat er nog niet tussen staat. (heb er een topic voor geopent wist niet dat dit er ook was sorry) ik speel GTA:SA voor de 2de keer eerste keer met cheats en nu zonder Nu ben ik in SF maar elke keer als me telefoon gaat hoor ik het geluid alsof die gescrambled word, soms als er een personage praat hoor ik dat ook. ik versta de personage totaal niet, ene keer wel andere keer niet, de telefoon versta ik telkens niet. dit is begonnen in SF. Ook gebeurde het volgende: Cesar staat met Cj op het dak ( dacht tegen over pier 69) de jongens van wuzi gaan bij pier 69 het dak op cesar moet die bende van wuzi bellen omdat ze op het dak opgewacht worden. maar de bende van wuzi pakt de telefoon niet op :blink: alles gaat door, auto's bewegen, mensen lopen , maar de telefoon blijft rinkelen en de personages (de jongens van wuzi ) blijven stil staan, zeker wel 7 a 8 minuten ik drukte op kruisje en het filmpje werd geskipt, later schoot ik een personage dood en wat hij vertelde vertond ik niks van. weer later sprong een personage in een boot die moest ik achter na met de opdracht waste him, dit deed ik toen ging cj weer bellen en werd er WEER NIET opgepakt, hier bleeft het spel hangen, ik de cd eruit gehaald en schoon gemaakt en er weer in maar er gebeurde niks. ondertussen heb ik stekkertjes goed gedouwd , cd schoon gemaakt maar het hielp allemaal niks. PS de eerste toen ik hem uitspeelde had ik er geen last van. OPSLOSSING GEVONDEN memorycard leeg gehaald, (behalve GTA:SA) opnieuw geladen, nu is het weg Bewerkt: 7 december 2004 door Pablo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timbof5 Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 who cares...of je je spel nu nog een keertje overbrandt.. wanneer je in gebrande ps2 games handelt is het een ander verhaal.. Maar wanneer je hem overbrandt moet je toch een OMGEBOUWDE ps2 hebben?? of kan de gewone ps2 tegenwoordig ook gebrande dual layer dvd's lezen tegenwoordig heb je een hulpmiddeltje waarbij je de ps2 niet hoeft om te bouwen om gekopieerde dvd's te lezen. Het bestaat uit 2 dingen. Een soort sleutel en een dvd. Eerst start je de ps2 met die dvd. dan wordt je gevraagd om de lade te openen. met de sleutel steek je onder de lade, schuif naar rechts en trek je de lade naar voren. zo krijg je m open zonder te resetten. dan kan de gekopieerde dvd erin en op de zelfde (tegenovergestelde) manier sluit je m weer. dan start ie het spel automatisch. Hoef je m niet meer om te bouwen. enige nadeel is dat je het voorste klepje eraf moet halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 een paar dingen 1, tis geen dual layer dvd dus gewoone brander,dvd is genoeg 2, voor eigen gebruik mag je kopieen maken las back up Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ik heb een loading error vet irri tant, dan gaat ie in een keer weer helemaal bij het begin beginnen en ik was net zo ver en nou ik het opnieuw aan het spelen laad ie wel weer gewoon weet iemand wat ik moet doen??????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Bij mij werkt ie erg goed :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ik heb een loading error vet irri tant, dan gaat ie in een keer weer helemaal bij het begin beginnen en ik was net zo ver en nou ik het opnieuw aan het spelen laad ie wel weer gewoon weet iemand wat ik moet doen??????????? nou nou, kijk es een keer bovenin het topic bij loading error,... probeer dat es eerst ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 12 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2004 mmm.... ik zal het proberen, maar dan moet ik eerst een nieuwe memorycard aanschaffen , daar gaat dan weer € 30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 moest ik ook doen door een cheat disc (ik maak geen reclame) alles van mun memory card was weg en ik kon er nix meer op doen egt vet vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Het maken van een thuiskopie van een DVD of een CD is niet illegaal in NL. Hoe dat met games zit weet ik eerlijk gezegd niet.Maar kun je die backup-dvd wel op een originele PS2 afspelen? Anders wordt het verhaal weer wel ilegaal... EDIT: het EDIT knopje zit er niet voor niets... in belgie ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nith Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 offtopic: waarom iedereen dat quote knopje gebruiken?? neemt alleen maar ruimte in beslag vin in ontopic: weet iemand wat ik aan mijn memorycard kan doen als hij niets meer erop heeft en ik er niets meer op kan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2004 ik heb een nieuwe memorycard gekocht en daar de gta sanandreas op gekopieerd maar hij doet het nog steeds niet ik ben ook maar weer overnieuw begonnen, maar daar doet het saven het wel, maar met diegene waar ik boven de 80% zat doet het niet wie kan helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tilburg gta gamer Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik heb een nieuwe memorycard gekocht en daar de gta sanandreas op gekopieerdmaar hij doet het nog steeds niet ik ben ook maar weer overnieuw begonnen, maar daar doet het saven het wel, maar met diegene waar ik boven de 80% zat doet het niet wie kan helpen? ike niet..... bij mij werkt ie perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Death333 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ik wil graag een van mijn fouten vermelden en ik wil er iets meer over weten of jullie dit ook hebben meegemaakt of anders...? ik weet niet zeker of het een fout of iets anders is maar....?!?! Ik ging verder met mijn missies en ik dacht laat ik maar de missie van Burning disires doen (of hoe dat dan ook schrijft) ik had de missie gehaald had Denise gered en toen moest ik haar naar haar huis brengen alles verliep goed totdat Denise uit de auto stapte en zei dat ze jou nog wel zo bellen en ik stond maar te wachten tot het filmpje af was gelopen maar er gebeurde niks het hele spel ging gewoon verder Denise ging wat auto's stelen en ik kon helemaal niks doen ik zat wat in die auto te wachten en het spel ging gewoon door??? :blink: :blink: ???? ik snapte er niks van dus ik startte de PS2 opnieuw op ik speel de missie opnieuw ik breng haar naar huis ze stapt weer uit loopt naar haar huisdeur en rent terug de weg op en slaat een politie de motoraf en begint te vechten ik dacht huuh!!?? wat gebeurdt hier?????? weet iemand hier iets meer over... ik zou het graag willen weten gr. Death333 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 normaal moet je w8e tot een vriend van haar komt en hem dan neerknallen. maar is wel een beetje l8wekkend dat ze bij jouw op de vlucht slaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 weet iemand hier iets meer over... ik zou het graag willen weten Er zijn meer mensen met die probleem. Gebruik even de zoekfunctie om die topics te vinden. 1 van de oplossingen was om eerst met haar te gaan eten voordat je haar huis brengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.