Pete-R Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 P.S. over 18 jaar en ouder gesproken.... hoe oud moet je zijn voor dit forum? Je mag altijd registreren ongeacht je leetijd. Er is geen bepaalde leeftijdsgrens dus iedereen kan registreren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2005 P.S. over 18 jaar en ouder gesproken.... hoe oud moet je zijn voor dit forum? Je mag altijd registreren ongeacht je leetijd. Er is geen bepaalde leeftijdsgrens dus iedereen kan registreren. nou de grens voor mij ligt toch wel van 11 jaar tot met 55 ouder dan dit en jonger dan die vind ik het niet kunnen, we zijn jongeren de meeste begrijpen niet eens waar we over praten tenzij je voorliefde GTa heet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Ik ben 14 maar het spel is voor 18 super raar maar ook bij de topic gemiddelde leeftijd was er ook een jongen van 12 of 11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 Nu weer verder ontopic... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2005 (bewerkt) wat bedoel je? :blink: :unsure: :lol: EDIT: Sorry Brokentable ik was toen pas op het forum ik wist niet wat ontopic was ik had nog nooit vantevoren op een ander forum gezeten en ik kon de regels niet zo goed na lang op het forum rond te neuzen ben ik al achter alle regeltjes Bewerkt: 27 april 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-wouter- Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 (bewerkt) jahoor het noodlot heeft ook bij mij toegeslagen :angry: had al wel vaker een error melding en soms een haperend spel, maar wat me nu gebeurd.... ben al dagen bezig voor de 100 % alle extra missie's alle dingen die je moet vinden en de laaste 2 missies moest ik nog... dacht ga nu eerst is die missie;s uitspellen vandaag, eerste gedaan ga naar de laaste toe, word dood gegeschoten dus spel opnieuw opstarten.... vergeet het maar alles weg!!!!! kutzooi kan ik weer opnieuw gaan beginen verder had ik best vaak de laaste tijd dat cj zelf ging lopen, even opnieuw opstarten en weg was het weer :blink: oooh en bij mij bleef het gele driehoekje staan na de 7ende trukmissie zeer irri moet ik zeggen als je elke dus 2 gele driehoekjes hebt tijdens een missie Bewerkt: 13 februari 2005 door -wouter- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2005 ik heb mijn PS2 wel omgebouwd. dat scheelt je toch handen vol geld. ik ga niet meer uit geven als het goedkoper kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CapoJo Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Innd dat vind ik ook. Waarom zou je zo veel uitgeven als het makkelijk kan. Kijk ik vind het gewoon vet om Alle gta spellen Origineel te hebben. Net zoals sommige cd's Maar als ik gewoon een spel zie en dat lukt me vet download ik het gewoon weetje dan ga ik die niet meteen kopen. Ik wil wel meer dingen met me verdiende geld doen LOL:P Zoals sparen voor een dubble layer dvd brander Greets CapoJo Capo Di tutti Capi!! (baas der basen in het italiaans) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Had ik dat maar, een omgebouwde ps2 nu ben ik 70-60 euro kwijt per spel en af en toe vind ik het spel nix aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Ik ben 14 maar het spel is voor 18 super raarmaar ook bij de topic gemiddelde leeftijd was er ook een jongen van 12 of 11 ik ben ook 12 en vind dat dat daar nix mis mee is ik vind het heus niet eng hoor het spel en kan wel tegen geweld en een beetje grof taal gebruik. Als je in de stad loopt hoor je dat ook duz..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aloyz Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik heb ook een van de eerste ps2's en ik heb ook nergens last van. nou heb ik gekeken en mijn diskspeed staat ook op fast misschien ligt het dus wel daaraan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 ik heb ook een van de eerste ps2's en ik heb ook nergens last van.nou heb ik gekeken en mijn diskspeed staat ook op fast misschien ligt het dus wel daaraan hoe kan je dat zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 dan heb je chip nodig om gekopierde games te spelen dat was met de playstation 1 en psone zo dat klopt wel maar mijn ps2 is ook omgebouwd en heb allemaal kopien van mij games gemaakt toen ik dit las k had nog veel discs liggen maar ik verkoop ze niet ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2005 zijn jullie niet bang voor B.I.G. :lol: haha ha :lol: ha ha :lol: ha hebben jullie die reclame gezien? nu ben ik bang :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 (bewerkt) ik heb eigelijk nie veel fouten. ja alleen kan ik niet meer uitstappen als ik in een vortex zit. maar weet er niemand waar dat je je PS2 kunt laten ombouwen en hoeveel kost dat? Bewerkt: 15 maart 2005 door emilehenckaerts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.