The Godfather Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 ombouwen??? daar doen we hier niet aan. maar als je wil kan ik je PS2 wel verbouwen...ik heb nog een klauwhamer en een gasbrander in me schuur staan...kom maar een keer langs zou ik zeggen! ps. diegene die serieus antwoord op die vraag geeft...heeft een probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timotees Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2005 mense, zouden we on topic willen gaan! dit is een fouten/ defecten overzicht, dus geen omgebouwde playstation sh*t! timotees p.s. wij hebben thuis nog een leuke elektrische heggenschaar, als iemand nog een keer iets zegt over ombouwen kom ik zijn playstation persoonlijk doormidden zagen!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamart11 Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 Mijn Playstation uis helemaal kapot!! KAN NIET GTA SAN ANDREAS DOEN :bah: :bah: :bah: :bah: :bah: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kurt Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2005 (bewerkt) wat ze hier zeggen da als je dvd/cd beschadigt is da je alleen nog kan backuppen is niet waar je gaat naar de dichts bij zijnde game mania en daar maken ze je dvd/cd dacht voor amper 10 € net als nieuwe da is veel goedkoper dan die ombouw shit Bewerkt: 25 maart 2005 door kurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ik heb wel altijd dat als ik GTA SA opstart dan krijg je zo 'BROWSER' en 'CONFIGURATIE' normaal begint mijn spel dan vaneigens maar niet bij GTA en nu rateld hij ook voor het opstarten edit: ik heb al ontdekt dat tijdens het ratelen een keer heel hard met de controller op de PS2 te slaan en dan stopt hij met ratelen en start hij wel op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Ik heb ook zo'n irri probleem als ik an het spelen ben lkkr aan het rijden komt er soms dit te staan - Error reading gta san andreas disc en dan gaat hij weer verder soms blijft ie effe haken en en loading en dan gaat ie weer soms ook een hele tijd niet maar het is niet leuk want mijn ps2 is nog gloednieuw maar het is nog wel die dikke ik heb hem nog niet eens een jaar egt vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 de meest mensen halen de hele ps2 uitelkaar en gaan hem van binnen helemaal schoonmaken als je ongeveer 2 jaar een ps2 hebt draaien dan kan het daarbinnen erg stoffig zijn de lens is het meest belangrijkste om schoon te maken als er maaar een paar stofdeeltjes op je lens zitten kan dat al fantaal zijn daarom heb ik hem pas laten cleanen want ik voer dan een ps2 game in en dan zegt dat ding '' voer een ps of ps2 spel in " nu heb ik er geen last meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AthenicSword Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Ieamnd zei tegen mij dat hij niet te repareren viel omdat de lens stoffig was maar ik hem dus alleen maar moeten schoonmaken als ik hoor. Nu heb ik voor niks een nieuwe PS2 gekocht <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 Ieamnd zei tegen mij dat hij niet te repareren viel omdat de lens stoffig was maar ik hem dus alleen maar moeten schoonmaken als ik hoor. Nu heb ik voor niks een nieuwe PS2 gekocht <_< slim! :lol: maar nu kan je je oude verkopen op de koninginne markt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 27 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2005 jongens wat zij ik nou dat ik een cd heb waar je je stoffige lens kan schoonmaken en ik heb die cd gekocht bij computerkrakers <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colleke1 Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Hej Ik zit bes wel met een klote probleempje Un vriend van mij had te hard aan de controllers getrokke en toen viel de Ps2 van ut kasje en toen viel ie op de grond en nu doet gta ut nii meer. Is ie nu helemaal kapot of tog nii :o Bye colleke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 30 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2005 Hej Ik zit bes wel met een klote probleempje Un vriend van mij had te hard aan de controllers getrokke en toen viel de Ps2 van ut kasje en toen viel ie op de grond en nu doet gta ut nii meer. Is ie nu helemaal kapot of tog nii :o Bye colleke Ik had het ook bij me PS1,helemaal hetzelfde. Bij mij ging helemaal niets meer. Volgens mij is hij wel stuk hoor misschien kan je wel nog eens proberen voor GTA te starten misschien gaat het dan wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 Hej Ik zit bes wel met een klote probleempje Un vriend van mij had te hard aan de controllers getrokke en toen viel de Ps2 van ut kasje en toen viel ie op de grond en nu doet gta ut nii meer. Is ie nu helemaal kapot of tog nii :o Bye colleke Ik had het ook bij me PS1,helemaal hetzelfde. Bij mij ging helemaal niets meer. Volgens mij is hij wel stuk hoor misschien kan je wel nog eens proberen voor GTA te starten misschien gaat het dan wel. als je geen spelletje meer op die ps2 van je vriendje kan spelen dan moet je vriendje een nieuwe ps2 kopen want dat is gewoon ommogelijk om die ps2 nog te repareren en dat is wel jammer voor je vriendje want een ps2 is niet goedkoop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 als je geen spelletje meer op die ps2 van je vriendje kan spelen dan moet je vriendje een nieuwe ps2 kopen want dat is gewoon ommogelijk om die ps2 nog te repareren en dat is wel jammer voor je vriendje want een ps2 is niet goedkoop. Waarom is het repareren van een PS2 onmogelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jack456 Geplaatst: 1 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2005 als je geen spelletje meer op die ps2 van je vriendje kan spelen dan moet je vriendje een nieuwe ps2 kopen want dat is gewoon ommogelijk om die ps2 nog te repareren en dat is wel jammer voor je vriendje want een ps2 is niet goedkoop. Waarom is het repareren van een PS2 onmogelijk? ik bedoel dat het ommogelijk is als je geen garantie meer hebt of dat er iets is kapot gegaan in je ps2 wat niet meer te reperaren is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.